| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Geografske vsebine za terensko raziskovanje na ekoremediacijskem poligonu v Modražah
Avtorji:ID Križan, Jerneja (Avtor)
ID Vovk, Ana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Krizan_Jerneja_2010.pdf (2,77 MB)
MD5: 5D81EF344E42A387DE0A158115C92533
PID: 20.500.12556/dkum/e68ec8f4-aeeb-40e3-a3c5-d384428761e5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomskem delu je bil predstavljen novo nastali Izobraževalni ekoremediacijski poligon v Modražah pri Poljčanah. Poligon ekoremediacij predstavlja izjemno ohranjeno območje v naravi, kjer med pestrimi naravnimi in antropogenimi ekosistemi spoznamo delovanje narave. Namen diplomskega dela je bil predstaviti poligon in pripraviti vrsto izobraževalnih raziskovalnih nalog, ki jih bodo lahko šole uporabile pri eni izmed terenskih oblik dela na poligonu. Glavno vodilo pri izbiri in sestavi nalog je bil inovativni način in ekosistemski pristop, saj so naloge zasnovane s poudarkom na obravnavanju narave kot celote. Težavnost in izvedbo nalog je možno prilagoditi na ustrezno težavnostno stopnjo. V diplomi je predstavljen tudi način sonaravnega upravljanja in vzdrževanja narave, ki smo ga uporabili pri zasnovi nalog. Postopek izbire in priprave nalog je bil izveden na način, da smo iz že uveljavljenih geografskih metod dela izbrali nekaj takšnih, ki smo jih nato povezali v vsebinsko dopolnjujoče sklope nalog po principih sonaravnosti in celosti. Tako je v celotnem diplomskem delu za vsak posamezen ekosistem na voljo nekaj konkretnih idej, kot na primer, kartiranje tipov gozdov, merjenje debeline prsti, upravljanje z gozdovi po načelih trajnostnega razvoja, za njegovo geografsko preučevanje in raziskovanje, ki pa vendarle temeljijo na učnem načrtu in so dejansko uporabne in lahke za izvedbo.
Ključne besede:Ekoremediacije, izobraževalni poligon, Modraže, ekosistem, inovativnost, celostni pristop,
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Križan]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13824 Novo okno
UDK:502.131.1(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:17765896 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IWI7GYOL
Datum objave v DKUM:13.07.2010
Število ogledov:3014
Število prenosov:366
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Geographical contents for geography fieldwork in the ecoremediation teaching area in Modraže
Opis:In diploma we presented new Ecoremediaton teaching area in Modraže near Poljčane. Ecoremediation teaching area represents extraordinarily well preserved natural area, where we get in touch with some natural and human made ecosystems and learn how actually nature works. The purpose of diploma was to present the ecoremediaton teaching area and to prepare some exercises that schools will be able to use on their fieldwork trips in the ecoremediation teaching area. The main guidance for the exercise creation and selection were innovative methods and approach based on holistic idea of ecosystems. Difficulty and performance of the exercises can be adapted to appropriate school levels. In diploma I also dealt with the presentation of sustainable development and its maintenance. The choice and creation of exercises was accomplished through the already known geographical methods, which were adapted and modified to be slightly different, newer and more interesting. In order to achieve these goals, we had to approach ecosystems holistically and include innovativeness and sustainability. Finally we can say that diploma contains some research and study fieldwork ideas with exercises for each ecosystem that is available in the ecoremediation teaching area in Modraže. For example, we can make a chart of wood types or measure the soil depth, as well we can learn how to deal with sustainable development and maintenance of the area. Ideas are appropriate for school fieldworks, are easily performable and are adapted from the Teaching Plan for Geography in Gimnazija programme.
Ključne besede:Ecoremediation, teaching area, Modraže, ecosystem, innovative ideas, holistic approach


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici