| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV ORGANIZACIJSKEGA VZDUŠJA NA MOTIVACIJO ZA DELO
Avtorji:Detič, Tamara (Avtor)
Mayer, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Detic_Tamara_2010.pdf (1,25 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V podjetju se vzporedno z organizacijo poslovanja in kulturo podjetja oblikuje tudi organizacijsko vzdušje. To je odvisno od stopnje izpolnitve potreb in pričakovanj zaposlenih. Naprednejše organizacije zanima, kako se njihovi zaposleni počutijo, saj se zavedajo, da je zadovoljstvo zaposlenih pomembno za delovanje, obstoj in razvoj. Iz pogovorov z zaposlenimi v dveh različnih bankah sem opazila, da je način poslovanja, kultura in vzdušje drugačno. V banki A so bili zaposleni zadovoljni z organizacijo dela, s komunikacijo z nadrejenimi, imeli so bonitete, možnost napredovanja in odprte odnose. V banki B temu ni bilo tako. Ta ugotovitev me je vzpodbudila k nadaljnji raziskavi situacije v bankah, ki naj bi se po načinu ravnanja s človeškimi viri in vzdušju razlikovali. Vzdušja ne smemo preučevati z vidika lastne presoje, saj je to subjektivno mnenje posameznika in ne more izkazovati objektivnih rezultatov. Zaradi tega smo se odločili, da organizacijsko vzdušje v bankah ugotovimo z merjenjem. To smo storili s pomočjo vprašalnikov, ki smo jih razdelili reprezentativnemu vzorcu zaposlenih v obeh bankah. Na podlagi raziskave organizacijskega vzdušja obeh bank bomo rezultate med seboj primerjali in ugotavljali vzroke za obstoječe stanje ter vpliv na zadovoljstvo in motiviranost. Glede na rezultate smo predstavili predloge za korekcijo ugotovljenega vzdušja v skladu s cilji podjetja, pri tem pa smo se opirali na statistično obdelane rezultate ugotovljenega vzdušja. Pri predlaganih ukrepih smo upoštevali teoretična spoznanja o organizacijskem vzdušju in delu z zaposlenimi. Brez ukrepanja raziskava ni smiselna.
Ključne besede:organizacijsko vzdušje, zadovoljstvo zaposlenih, motivacija;
Leto izida:2010
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6710803 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EKBXMEAD
Število ogledov:1409
Število prenosov:161
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ORGANIZATIONAL CLIMATE AND ITS INFLUENCE ON THE WORK MOTIVATION
Opis:The element that is formed along with the business management and the general ethics of the company is the organizational atmosphere. It is built upon the level of fullfilled needs and expectations of the employees. Advanced organizations are aware of the importance of satisfaction of their employees, as the element that maintains their existence, work and development. Based upon the conversations that I have had with the employees from two different banks I had noticed the difference in management, culture and working atmosphere. Bank A and their employees were satisfied with the organizational aspect of work, the communication with the superiors was also good; the employees had their credit ratings with the possibility of promotion together with good interpersonal relations. The situation concerning the Bank B was quite opposite. These findings encouraged me to explore the situation further in those banks that very much differ in relation to the human resources and the general working atmosphere. We can not study these cases from the subjective point of view, simply because we can not deliver the objective results that we need. That is the reason why we chose to continue with the help of a questionnarie that we distributed to the employees of both banks. According to the results, we have presented the suggestions of how to correct the neccesary spirit while achieving company goals, also putting focus on the statisticaly processed results that maintain the essential measures, together with theoretical knowledge concerning the organizational atmosphere and employees. Without the neccesary action the survey looses its purpose.
Ključne besede:Organizational atmosphere Satisfaction of emloyees Motivation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici