| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZISKOVANJE IN RAZVOJ KAKOVOSTI S POMOČJO INTELIGENTNE ANALIZE PODATKOV
Avtorji:Panikvar Žlahtič, Karmen (Avtor)
Kokol, Peter (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Pajnkihar, Majda (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Panikvar_Zlahtic_Karmen_2010.pdf (3,56 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Organizacija:FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:Magistrsko delo predstavlja sistem vodenja kakovosti v skladu s standardom ISO 9001:2000 v Zdravstvenem domu Ptuj, pomen ugotavljanja zadovoljstva pacientov ter uporabo inteligentne analize pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov. Metodologija raziskovanja. V magistrskem delu smo uporabili kvantitativno metodologijo. Izdelali smo primerjavo razpoložljivih podatkov, pridobljenih z anketiranjem pacientov v Zdravstvenem domu Ptuj v letu 2007 in 2008. V raziskavo smo zajeli podatke, ki so bili v Zdravstvenem domu Ptuj pridobljeni na osnovi razdeljenih 350 anonimnih anketnih vprašalnikov zaprtega tipa, ki se uporabljajo v Zdravstvenem domu Ptuj v skladu s Poslovnikom kakovosti. Za analizo podatkov smo uporabili program SPSS, s pomočjo katerega smo izvedli statistično analizo podatkov (deskriptivna analiza, χ2 test, t-test, ANOVA), program Weka 3.4, s pomočjo katerega smo analizirali podatkovno bazo z odločitvenimi drevesi, ter program Excel, ki smo ga uporabili za grafični prikaz podatkov. Rezultati raziskave. Rezultati kažejo, da je odnos zdravstvenega osebja do pacientov pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov v Zdravstvenem domu Ptuj najpomembnejši dejavnik. Najvišjo povprečno oceno vseh vprašanj so anketiranci namenili zadovoljstvu z delom in odnosom medicinskih sester. Povprečna ocena zadovoljstva z delom in odnosom medicinskih sester je v letu 2007 znašala 4,69, v letu 2008 pa 4,77 od najvišje možne ocene 5. Sledi ji ocena zadovoljstva z obiskom pri zdravniku. Najbolj kritični so bili anketiranci z oceno dostopa do ambulante in primernostjo parkirnega prostora, saj so navedenim vprašanjem namenili najnižjo povprečno oceno, in sicer 3,62 v letu 2007 ter 3,74 v letu 2008. Sklep. ZD Ptuj načrtuje in izvaja procese merjenja, analiziranja in izboljševanja, ki so potrebni, da se dokaže skladnost storitev, zagotovi skladnost sistema kakovosti in nenehno izboljšuje učinkovitost sistema kakovosti. Rezultati, pridobljeni s pomočjo anketiranja pacientov in z uporabo inteligentne analize podatkov potrjujejo, da je le-ta primerno orodje za analizo podatkov o zadovoljstvu pacientov in za izboljševanje kakovosti.
Ključne besede:kakovost, standard ISO 9001:2000, inteligentni sistemi, zdravstvena nega, zdravstveni dom
Leto izida:2010
Založnik:[K. Panikvar Žlahtič]
Izvor:Maribor
UDK:614.2:005.336.3
COBISS_ID:1588388 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MYOVOVIA
Število ogledov:3493
Število prenosov:858
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FZV
:
  
Skupna ocena:(1 glas)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RESEARCH AND DEVELOPMENT OF QUALITY WITH AN INTELLIGENT DATA ANALYSIS
Opis:The present dissertation represents the system of quality management in accordance with standard ISO 9001:2000 in the Ptuj Health centre, the significance of determining patient contentment and the implementation of intelligent analyses for establishing patient contentment. Research methodology. In this dissertation a quantitative methodology has been used. A comparison between available data, obtained through investigations in the Health Centre Ptuj between 2007 and 2008, has been elaborated. The research includes data from 350 anonymous questionnaires of closed type, used in health Centre Ptuj, in compliance with quality regulations. Program SPSS has been implemented to analyse data, by the means of which, a statistical analyses has been performed (descriptive analyses, χ2 test, t-test, ANOVA). Also used program Weka 3.4, has served to analyse data base with decision tree, and finally the Excel for graphical review of obtained data. Research results show that relations of health service staff towards patients present the key factor in establishing patient contentment in the Health Centre Ptuj. The highest average evaluation by the patients has been assigned to the work nurses. In 2007 the average evaluation reached 4,69, in 2008 4,88, whereas 5 was the highest evaluation possible. Next crucial factor for patients is physician visiting. Patients reviewed most critically the access to the health centre in the adequacy of parking space, thus giving it an average evaluation of 3,62 in 2007 and 3,74 in 2008. Conclusion. Health centre Ptuj plans to and carries out processes of measuring, analysing and improving, much needed to provide evidence for congruity of services, to assure congruity of the quality system and its constant efficiency improvement. The results obtained through surveys and through implementation of the intelligent analyses confirm that the latter is the most adequate instrument for analysing patient contentment data and for quality improvement as such.
Ključne besede:quality, standard ISO 9001:2000, intelligent systems, health service, health centre


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici