Title: | PRENOVA POSLOVNIKA KAKOVOSTI PO STANDARDU ISO 9001:2000 V PODJETJU APO VIZIJA D.O.O. |
---|
Authors: | ID Kalteneker, Petra (Author) ID Marolt, Janez (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | VS_Kalteneker_Petra_2010.pdf (413,38 KB) MD5: 82FAB43A8D4404094025EC89F8FFC4C3 PID: 20.500.12556/dkum/01160049-4e23-4327-9245-bcd898055774
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
|
---|
Abstract: | Sistem vodenja kakovosti je s svojim udejanjanjem v standardu ISO 9001:2000 učinkovito orodje managementa. Ta standard se je osredotočil na odjemalca, vodenje, udeležbo zaposlenih, procesni pristop, sistemski pristop, nenehno izboljševanje, stvarni pristop k odločanju in medsebojno koristen odnos z dobaviteljem.
V pričujoči diplomski nalogi predstavljam Poslovnik kakovosti, ki je zaradi širitve podjetja na več samostojnih poslovnih enot potreben korenite prenove, da bo sistem še vedno deloval kot eno. Potrebno je na novo definirati cilje in naloge vseh udeleženih v poslovnem procesu. Zajeti moramo vse definirane operativne postopke, navodila, kriterije in odgovornosti za delo v vseh fazah poslovnega procesa v podjetju Apo vizija d.o.o..
Tudi v računovodski dejavnosti je na trgu velika konkurenca. Potrebno je spremljati zahteve trga in poslovnega okolja, se nenehno izboljševati na vseh področjih poslovanja, da bi podjetje lahko ostalo konkurenčno.
Cilj naloge je torej prenova obstoječega Poslovnika kakovosti in prilagoditev na novo poslovanje. Predstavila bom posamezne poslovne procese in odgovornosti vseh, ki sodelujejo v tem poslovnem procesu. Definirala bom odgovornosti vodstva in vseh zaposlenih. Na koncu je vedno najbolj pomemben kupec, da je le-ta zadovoljen z opravljenimi storitvami. Če bo sistem potekal tako, kot ga bomo zastavili bodo kakovostne storitve opravljene hitreje, prihranili bomo na času, s tem povečali število strank in pripomogli k donosnosti ter dobremu imenu podjetja.
Izvedla sem analizo o zadovoljstvu naših kupcev na osnovi poslane ankete. Rezultati so zadovoljivi, najbolj pomembno je, da nam stranke popolnoma zaupajo.
Vse kar mora podjetje storiti, če želi uspeti, je to, da si vsi zaposleni vzamejo čas za razumevanje filozofije kakovosti, da poučijo o tem druge in da vztrajajo pri prepričevanju, kajti sodelavce je potrebno za kakovost pridobiti in ne prisiliti. |
---|
Keywords: | Poslovnik kakovost, Sistem vodenja kakovosti, Standard ISO 9001:2000, Obvladovanje kakovosti |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Year of publishing: | 2010 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-13612  |
---|
COBISS.SI-ID: | 6671123  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:LJTTIWVV |
---|
Publication date in DKUM: | 10.06.2010 |
---|
Views: | 3967 |
---|
Downloads: | 371 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | FOV
|
---|
:
|
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |