| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETI
Avtorji:ID Cajnko, Mihael (Avtor)
ID Pisnik Korda, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cajnko_Mihael_2010.pdf (6,30 MB)
MD5: 7A053729FA84211DA242F96D83A93799
PID: 20.500.12556/dkum/78196e90-5db3-4d16-a537-c22bd7f424b7
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja. Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob.
Ključne besede:celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Cajnko]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13606 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:10328604 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UGGRADBQ
Datum objave v DKUM:19.08.2010
Število ogledov:3196
Število prenosov:304
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PROJECTING CORPORATE AND PRODUCT IDENTITY DESIGN FOR THE PTUJSKA KLET COMPANY
Opis:Corporate identity is a part of the symbolic identity system of the organization. Efficient and effective symbolic identity system is always based on a strategically driven real identity of the organization. The symbolic identity system represents a critical bond between real identity of the organisation and its image that is percepted by the consumer. Only when the real identity of the organisation is communicated to the consumer without deformed information and only when this information is percepted by the consumer in a way that is wanted by the organization, we can speak about the successful transfer of the real identity information to the consumer. Images that are not based on the real identity of the organisation are just short term images. On a long term the real identity of the organisation and its image are striving to the balance. Efficient and effective symbolic identity system should be based on that balance. Diploma represents the process of projecting corporate and product identity design for the Ptujska klet company. The project concerns the theoretical guidelines and transfers those cognitions to practical facts of the whole project.
Ključne besede:corporate identity, product identity, real identity of the organisation, symbolic identity system of the organization, image of the organisation, mission of the organisation, vision of the organisation, philosophy of the organisation, policy of the brand, brand, slogan, symbol and logo, Ptuj wine cellar, Pullus, wine, wine market.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici