| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:USPEŠNOST PREVZEMA ISTRABENZA
Avtorji:Žerjav, Luka (Avtor)
Bratina, Borut (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Zerjav_Luka_2010.pdf (765,79 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Prevzemi so danes nekaj vsakodnevnega, se pa razlikuje njihova uspešnost. Na uspešnost prevzemov vplivajo različni dejavniki, ki so predstavljeni v tej nalogi. Ker pa prevzem poteka po več fazah (predprevzemni, prevzemni in poprevzemni) se tudi dejavniki uspešnosti prevzema razlikujejo glede na to, v kateri fazi sodelujejo. V predprevzemni fazi sodijo med najpomembnejše: oblikovanje prevzemnega tima, analiza okolja, določitev strategije in vizije, določitev ciljev in motivov za prevzem, iskanje potencialne tarče, proučevanje in izbira ciljnega podjetja, izvedba skrbnega pregleda ciljnega podjetja, njegovega vrednotenja in načrtovanja sinergij, načrt financiranja, določitev prevzemne cene in uporaba preventivnih obrambnih mehanizmov. Najpomembnejši dejavniki uspešnosti prevzema v prevzemni fazi so: pogajanja med kupci in lastniki, ali gre za sovražni ali za prijateljski prevzem in uporaba kurativnih obrambnih mehanizmov. V za uspeh odločilni poprevzemni fazi pa so najpomembnejši sledeči dejavniki: integracija poslovnih funkcij, blagovnih znamk ter izdlekov in storitev, določanje kulture podjetja in izkoriščanja priložnosti za rast. V praktičnem delu naloge pa sta predstavljeni prevzemna in prevzeta družba ter sam potek prevzema od razmer na trgu, prevzemne namere, objave prevzemne ponudbe in do njenega izida. Seveda pa je opisano tudi dogajanje v poprevzemni fazi. Prav v tej fazi pa tudi vidimo, da je ta zadnji del prevzema res najtežji, saj se pokažejo mnoge težave prevzete družbe, ki so se prenesle tudi na prevzemno družbo.
Ključne besede:prevzem, uspešnost prevzema, predprevzemna faza, prevzemna faza, poprevzemna faza, dejavniki uspešnosti prevzema, prevzemna ponudba, Istrabenz, Petrol
Leto izida:2010
Založnik:[L. Žerjav]
Izvor:Šmartno ob Paki
UDK:347.7
COBISS_ID:10342684 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RZSNKKJ2
Število ogledov:1419
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:EFFECTIVENESS OF ISTRABENZ'S TAKEOVERS
Opis:Nowadays, acquisitions between companies are a commoin occurrence, se pa razlikuje njihova uspešnost. The success of takeovers is influenced by different parameters that are considered in this diploma. This parameters are arranged considering the phases of the takeover where they appear – the premerger activities, takeover and post-merger integration. In the premerger phase of the takeover among the most important parameters are forming a takeover team, an analysis of the environment, determining the motives of the take over, search, study and selection of the target company, conducting due diligence, evaluating of the company and planning synergies. In the phase of takeover parameters like negotiations with owners, determining the purchase price and financing of the acquisition appear. The most critical stage for success of the takeover is the post-merger integration where parameters of integration of business functions, setting the culture of integration, the integration of brands, prodsucts and services, and exploiting the growth opportunities are exposed. In the practical part we presented the bidder and the target company and takeover procedure. The practical part also shows that is the post-merger phase is the most difficult.
Ključne besede:Takeover, The success of takeover, The premerger phase, The takeover phase, The post-merger phase, Parameters of the success of takeover, Takeover bid, Istrabenz, Petrol


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici