| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UPORABA INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ PRI VSTOPU NA NOVA TRŽIŠČA
Avtorji:ID Krajačić, Goran (Avtor)
ID Heričko, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Krajacic_Goran_2010.pdf (6,46 MB)
MD5: 6AE6CEFEDDFAE2BB1FC3BD6A11BC1DFD
PID: 20.500.12556/dkum/b66134c0-1e92-4554-82bd-30b2cdba53f3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Izbira pravilne poslovne strategije nastopa na spletu ni enostavna naloga. V delu smo predstavili poslovno strategijo, ki nas pelje skozi raziskavo tržišča, promocijo podjetja in izdelkov, ter konverzijo obiskovalcev v stranke. Definirali smo tudi pomen razvoja vsebin, storitev in produktov ter ga umestili v celovito strategijo. Posebej pa smo izpostavili tudi pomen upravljalnega podsistema podjetja pri planiranju, razvoju ter nadzoru. Definirano poslovno strategijo smo aplicirali in ovrednotili v dvajsetih tržnih nišah. Pri tem smo dobili rezultate, ki so potrdili uspešnost uporabljene strategije. Ugotovili smo, da nam še tako poglobljeno poznavanje strategij, orodij in metod ne zagotavlja uspeha. Vse to so le predpogoji, ki dajejo dobro podlago za uspeh v spletnem poslu. Ključnega pomena je, da za vse dejavnosti oblikujemo natančno definirane in sledljive poslovne procese, ki nato omogočajo optimizacijo celovite poslovne strategije.
Ključne besede:spletni marketing, optimizacija za spletne iskalnike, raziskava tržišča, spletna promocija, konverzija, informacijski produkti, optimizacija poslovnih procesov
Kraj izida:Maribor
Založnik:[G. Krajačić]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13565 Novo okno
UDK:004.774:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:14140950 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SEYQR9RY
Datum objave v DKUM:06.04.2010
Število ogledov:2168
Število prenosov:190
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENTERING NEW MARKETS BY USING INFORMATION TECHNOLOGY
Opis:Choosing the right business strategy for online business is not an easy task. Business strategy that leads us through market research, advertising the company and its products, as well as conversion of visitors into customers, was presented here. The meaning of developing contents, services and products was defined and set into the whole strategy. We extra exposed the meaning of company's management subsystem in planning, developing and controlling. The defined business strategy was applied and evaluated on twenty market niches. This way we got the results that confirmed the success of the chosen strategy. We established, that even the deep knowledge of strategies, tools and methods does not guarantee the success. They are only the preliminary condition and are giving the basis for success in online business. It is crucial to form a well-defined and traceable business processes. That is the essential part that then gives us the opportunity to optimize the whole business strategy.
Ključne besede:internet marketing, search engine optimization, market research, online promotion, conversion, information products, business process optimization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici