| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PODOBA ŽENSK NA NASLOVNICAH ŽENSKIH REVIJ
Avtorji:ID Šela, Tina (Avtor)
ID Zajc, Melita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir - Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Sela_Tina_2010.pdf (1,37 MB)
MD5: 23843C72E06B013E3108E42AC1CB43B7
PID: 20.500.12556/dkum/5994914f-a20a-4a57-a9a9-10dfa2cf47ec
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Ženske revije veljajo za lahkoten žanr, ki se je v zadnjem času zelo razširil. Zanje je značilno, da bralke obravnavajo kot potrošnice in s svojimi idealiziranimi podobami žensk na naslovnicah zbujajo pri bralkah negativen odnos do svojega telesa ter jih silijo, da ga vedno znova izpopolnjujejo. V diplomski nalogi smo preučili: kaj so ženske revije, katere so njihove značilnosti, razvoj ženskih revij na Slovenskem ter njihovo ciljno publiko. Posvetili smo se grafični podobi naslovnic ženskih revij ter podobi žensk na naslovnicah. Analizirali ter primerjali smo dve, na slovenskem zelo znani ženski reviji Našo ženo ter Cosmopolitan. Pozornost smo posvetili analizi žensk na naslovnicah v smislu načina, kako so prikazane ter analizirali razlike v podobi žensk na naslovnicah Naše žene in Cosmopolitana.
Ključne besede:množični mediji, ženske revije, semiologija, naslovnice, podoba ženske, grafično oblikovanje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Šela]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13550 Novo okno
UDK:316.77:070.48(043.2)
COBISS.SI-ID:14092566 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XEKKIT9G
Datum objave v DKUM:31.03.2010
Število ogledov:12836
Število prenosov:654
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMAGE OF WOMEN ON WOMEN'S MAGAZINES COVERS
Opis:Women's magazines are known as a genre that is “easy to read” which had become very popular recently. General characteristic for the genre is that it treats the reader as a consumer, showcasing idealized female bodies on its covers and so by shaking female reader self-esteem to the point when she is desperately trying to find a flaw on her own body and fixing it. In this diploma paper we have studied what is that women's magazines actually represent their main characteristics, the development of women’s magazines in Slovenia and their audiences. The focal point of our research was the cover image of women’s magazines and the image of the woman on that cover. We have analyzed and compared two very well known women magazines in Slovenia, Naša žena and Cosmopolitan. Our analysis revolved around two questions that have been raised: are women on the cover being shown equally in both magazines, if not, where are the differences.
Ključne besede:mass media, women's magazines, semiology, magazine cover, image of women, graphic design


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici