SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SPREJEMNI IZPIT V GLASBENO ŠOLO ZAGORJE OB SAVI
Avtorji:Suša, Monika (Avtor)
Črčinovič Rozman, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Susa_Monika_2010.pdf (779,44 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Glasba je del otrokovega odraščanja, zato je pomembno, da se otrok že od rojstva naprej srečuje z njo ter razvija svoje ritmične in melodične sposobnosti. V teoretičnem delu so opredeljene razlike med glasbenimi sposobnostmi, nadarjenostjo, talentom in muzikalnostjo. Sledi poglavje glasbenih testov, ki so jih sestavljali in izvajali različni raziskovalci in umetniki. Na koncu smo se omejili na dejavnike, ki so pomembni pri sprejemnem izpitu v glasbeno šolo, in na sestavo sprejemnega izpita. V empiričnem delu smo analizirali podatke sprejemnega izpita, ki je potekal v Glasbeni šoli Zagorje ob Savi. Namen analize podatkov je bil ugotoviti, na katerem področju so otroci najuspešnejši in katera področja jim povzročajo težave. Raziskava je pokazala, da je večina otrok, ki se je udeležila sprejemnega preizkusa, glasbeno zelo sposobna. Po pogovoru z ravnateljico Glasbene šole Zagorje ob Savi smo skupaj prediskutirali kriterije, ki so pomembni pri sprejemu otroka na izbrani glasbeni instrument. Le-ti so naslednji: fizične dispozicije (dolžina prstov, oblikovanost zobnega loka, velika pljučna kapaciteta), razvitost melodičnega in ritmičnega posluha, ter na kakšen način se otrok odzove, ko naredi napako.
Ključne besede:glasbene sposobnosti, sprejemni izpit, glasbena šola, glasbeni testi, ritem, melodija
Leto izida:2010
Založnik:[M. Suša]
Izvor:Maribor
UDK:78(043.2)
COBISS_ID:17550856 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1912
Število prenosov:234
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ENTRANCE EXAMINATION IN MUSIC SCHOOL ZAGORJE OB SAVI
Opis:Music is a part of growing up. Therefore, it is important that a child is in contact with music since birth and thus develops rhythmical and melodic abilities. In the theoretical part the differences between music abilities, gift for music, talent, and musicality are discussed. These are followed by a chapter on music tests, written and performed by various researchers and artists. At the end we focused on the entrance examination at music school, its form and the factors influencing it. Empirical part of the paper analyses entrance examination that took place at Music School Zagorje ob Savi. The purpose of the analysis was to determine the field children are most successful at and the fields that present some problems for the children. The research has shown that most children attending the examination have great music abilities. During the discussion with the principal of the Music School we talked about the criteria that have to be fulfilled in order for a child to be accepted to the music school. We focused on criteria important for a chosen instrument. These criteria are: physical dispositions (the length of fingers, the shape and position of the teeth, the capacity of the lungs), the degree of melodic and rhythmical musical ear and the child’s reaction to his/her mistakes.
Ključne besede:music abilities, entrance examination, music school, music tests, rhythm, melody


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici