| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POMEN POSLOVNEGA NAČRTA IN ANALIZA NJEGOVIH KLJUČNIH ELEMENTOV NA PRAKTIČNEM PRIMERU DOMA ZA OSTARELE
Avtorji:ID Mlakar, Janja (Avtor)
ID Rus, Matej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Mlakar_Janja_2010.pdf (352,38 KB)
MD5: 7A107892E4AD3D27196BA69613881782
PID: 20.500.12556/dkum/fa5423f2-bd67-44ac-aceb-119bcc52cd05
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Glavni problem, ki smo ga v diplomskem seminarju izpostavili se nanaša na odločitev podjetnikov o pisanju poslovnega načrta ali ne. Namen dela diplomskega seminarja je bil predstaviti kaj je poslovni načrt, komu je namenjen, zakaj ga pišemo in kako ga napišemo. V prvem delu, smo predstavili teoretične vidike o poslovnem načrtu. Pomeni, da smo predstavili kaj je poslovni načrt, kdo ga sestavlja in komu je namenjen. Sledila je pot do poslovnega načrta, v kateri so zajete priprave na poslovni načrt, napake ki se pojavijo pri pisanju le tega, izjave o poslanstvu in poslovno podjetniške mreže. Naslednja točka zajema samo izdelavo poslovnega načrta. Tukaj smo opisali kakšne so oblikovne in vsebinske lastnosti dobrih poslovnih načrtov. Podrobneje smo predstavili tudi sestavine poslovnega načrta in vsako izmed teh sestavin opredelili na več točk, ki jih mora le ta vsebovati, da bo poslovni načrt uspešen in zanimiv za vlagatelje. V praktičnem delu smo predstavili naš že izdelan poslovni načrt Doma upokojencev. Opisali smo izkušnje, ki smo jih pridobili z samo izdelavo in postopke izdelave. Povedali zakaj smo ga delali. Pojasnili smo kje so nastajali problemi in kje smo dobili orodje za izdelavo.
Ključne besede:Poslovni načrt, podjetniške mreže, poslanstvo, načrt trženja, terminski plan, kritična tveganja, finančni načrt, managerska ekipa, poslovno načrtovanje, vlagatelji, poslovni angeli.
Kraj izida:Slovenska Bistrica
Založnik:[J. Mlakar]
Leto izida:2010
PID:20.500.12556/DKUM-13403 Novo okno
UDK:005.5
COBISS.SI-ID:10448412 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1ANTW7EJ
Datum objave v DKUM:30.11.2010
Število ogledov:4031
Število prenosov:552
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE IMPORTANCE OF BUSINESS PLANNING AND ANALYSIS OF THE KEY ELEMENTS TO THE PRACTICAL CASE AT HOME RETIREES
Opis:The main problem we have in the graduate seminar pointed out concerns the decision of entrepreneurs about writing a business plan or not. The aim of the graduate seminar was to present what the business plan, to who it is intended, why do we write and how to write it. In the first part, we presented the theoretical aspects of the business plan. It means that what we presented a business plan, who composed and to who it is intended. There was a path to the business plan, which included preparation of a business plan, errors that occur only when writing this, the mission statement and business enterprise networks. The next item covers only the construction of a business plan. Here we describe what are the formal and substantive characteristics of good business plans. Specifically, we presented the components of a business plan and each of those components identified in a number of points which must contain only this, the business plan for a successful and attractive to investors. In practical work we have presented our business plan has already drawn at home retired. We describe the experience gained with only the construction and manufacturing processes. We tell you why it worked it. We explained where the problems originated and where we get a tool-making.
Ključne besede:Business Plan, enterprise networks, Mission, Marketing plan, Schedules, Critical risks, Financial Plan, Team manager, Business planning, Investors, Business angels.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici