| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VLOGA SOCIALNIH IGER PRI POUKU V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:Kolarič, Mojca (Avtor)
Ivanuš-Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kolaric_Mojca_2010.pdf (463,80 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Socialna igra je ciljno naravnano učenje. Njen osnovni namen je socialno učenje. V socialnih igrah razvijamo intelektualno, emocionalno in socialno plat otrokove osebnosti. Pri socialnih igrah učenci prihajajo v medsebojni stik, se povežejo med seboj, med njimi se razvije solidarnost. Socialne igre imajo mnogo prednosti tudi za učitelje. Igre omogočajo učiteljem, da v razredu vzpostavijo enakopraven, tovariški odnos z otroki, motivirajo učence za delo, z igrami sproščajo in razvijajo medsebojne odnose, prihajajo do novih znanj ter pripomorejo nenazadnje k ugodni socialni klimi v razredu. To pomeni, da lahko učitelji socialne igre vključujejo v redni del pouka in s tem na indirekten način prihajajo do željenih vzgojno-izobraževalnih ciljev. V diplomskem delu je prikazano, v kolikšni meri uporabljajo učitelji socialne igre pri pouku, kateri so razlogi za uporabo, pri katerih predmetih in stopnjah učne ure učitelji uporabljajo socialne igre.
Ključne besede:socializacija, socialna igra, pouk, vzgojno-izobraževalni predmeti, artikulacijske stopnje učne ure
Leto izida:2010
Založnik:[M. Kolarič]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17495816 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LZZFMDP1
Število ogledov:5075
Število prenosov:774
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE ROLE OF SOCIAL ACTIVITIES IN THE FIRST THREE YEAR CYCLE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:Social activities are ained at learning. Their main purpose is social learning. Through social activities teh social part of the child's personality is developed, pupils work together, get into contract, are bonded, solidarity is developed. Social activities offer many advantages to teachers, too. They enable them to establish a friendly relationship with children, motivate them for work, help them relax, develop relationships, get new knowledge and contribute to good social atmosphere in class. Therefore, teachers are encouraged to use social activities in class to achieve the educational aims. The thesis presents to what extent teachers teachers use social activities in class, what are the reasons for their usage and which subjects or stages of the lessons the integrative activities are used in.
Ključne besede:socialization, social activity, lessons, educational subject, articulate lesson stages


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici