| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ELEKTRONSKO BANČNIŠTVO S POUDARKOM NA MOBILNEM BANČNIŠTVU
Avtorji:Šorn, Dragica (Avtor)
Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Sorn_Dragica_2010.pdf (598,75 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Dandanes smo priča bliskovitemu razvoju sodobnih tržnih poti in njihovih ponudb. Mednje sodita tako elektronsko, kot tudi mobilno bančništvo. Potrošniki postajajo vse zahtevnejši, zahtevajo produkte, ki so prilagojeni njim in njihovim željam. Skladno s tem tudi banke niso mogle ostati na standardni ponudbi storitev, ampak so jih sami porabniki, kakor tudi konkurenca, prisilili k nadaljnjemu razvoju. Ugotovili smo, da se ponudba primerjalnih bank bistveno ne razlikuje, kajti ko ena banka uvede novo storitev, ji kaj hitro sledijo tudi ostale. Elektronsko bančništvo se je v zadnjem desetletju izkazalo za eno najbolj dobičkonosnih spletnih storitev. Za ponudnike je ključnega pomena pridobitev kakovostne splošne slike o panogi. Glavni dejavniki, ki vplivajo na uporabo elektronskega bančništva so predvsem skrb za varnost oziroma zasebnost, finančna tveganja, način dojemanja prednosti in uporabnosti storitve, ter odnos do spletnih storitev nasploh. Mobilni telefon danes predstavlja nujen informacijski in storitveni pripomoček. In WAP je s svojo tehnologijo odprl nove komunikacijske in poslovne možnosti. Tako je prav opravljanje bančnih storitev eno od pogostejših opravil, ki jih imetniki ustreznih telefonov lahko opravljajo neodvisno od kraja in časa. Največ pomislekov je seveda prisotnih zaradi varnosti. Absolutne varnosti ni, ne v klasičnem ne v računalniškem svetu. Vsak uporabnik bi moral poznati osnove varnosti, da lahko varno posluje pri uporabi elektronskega in mobilnega bančništva. Celovite varnosti ne more zagotoviti samo banka, za varnost morajo v prvi vrsti poskrbeti uporabniki sami. Ponudba elektronskega in mobilnega bančništva bo v prihodnje ena izmed ključnih momentov pri odločanju za izbiro banke, spletne storitve bodo postale ključni faktor pri ohranjanju oziroma pridobivanju ali izgubi tržnega dela med komitenti.
Ključne besede:Elektronsko bančništvo, mobilno bančništvo, sodobne tržne poti, varnost poslovanja, NLB Moba, prednosti in slabosti poslovanja, pogoji in oprema, SKB banka, Abanka Vipa, Nova Ljubljanska banka, Nova KBM.
Leto izida:2010
Založnik:[D. Šorn]
Izvor:Radomlje
UDK:336.71
COBISS_ID:10326812 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9VNFZ2QJ
Število ogledov:1869
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ELECTRONIC BANKING WITH EMPHASIS ON MOBILE BANKING
Opis:We are facing a fast development of modern marketing approaches. Among them electronic and mobile banking have been developed. Customers are more demanding than ever and ask for novel products adapted to their needs. Consequently the banks couldn't keep to their standard way of operating. Customers and competitors have been forcing them to continuing development of their services. Bank to bank comparisons have shown that their offers do not differ significantly-when a bank introduces a new service it is soon followed by its competitors. Electronic banking has been shown as one of the most profitable services of the past decade. For the provider it is crucial to obtain a positive overall impression of the field/area. Key factors influencing the use of electronic banking are security/privacy, financial risks, way of understanding the advantages and usefulness of the service and customer general relationship to web services. Cell phone represents a necessary information and service device nowadays. WAP technology is offering new communication and business opportunities to its users. Consequently banking services access is one of the most frequent tasks that holders of the appropriate cell phones can perform independently of place and time. Major concerns raised are connected to security of such services. There is of course no absolute safety, not in a real nor in a computer world. Every user should be acquainted with the security basis that would enable him to safely use electronic and mobile banking. Overall security cannot be provided by the bank only, but is primarily the responsibility of the individual. Electronic and mobile banking offer variety/range will be one of the future key factors when choosing the bank Web services will be crucial for the bank in keeping the customers and increasing/decreasing market share compared to their competitors.
Ključne besede:Electronic banking, mobile banking, modern marketing approaches, business security, NLB Moba, advantages and disadvantages of business, conditions and equipment, SKB bank, Abanka Vipa, Nova Ljubljanska banka, Nova KBM.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici