| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:METODOLOGIJA ZA DIMENZIONIRANJE NESEMAFORIZIRANIH NIVOJSKIH KRIŽIŠČ
Avtorji:Vogrinec, Petra (Avtor)
Sever, Drago (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Toplak, Sebastian (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Vogrinec_Petra_2010.pdf (1,23 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Opis:Promet je pomemben dejavnik v razvoju človeštva. Omogoča transport ljudi, tovora in informacij. Ker se cestni promet iz leta v leto povečuje, prihaja do večjih zamud in kolon na cestah in v križiščih. Če so povprečne zamude prevelike, je treba izvesti ukrepe za povečanje prepustnosti ceste oziroma križišča. V diplomi je predstavljena metodologija za dimenzioniranje nesemaforiziranih nivojskih križišč. Poudarek je na križišču glavne in stranske ceste. Izračun je narejen po »Highway Capacity Manual 2000« in z računalniškim programom »SIDRA intersection«. Prav tako je narejena primerjava teh dveh metodologij na konkretnem primeru.
Ključne besede:nivojska križišča, nesemaforizirana križišča, zamuda, nivo uslug
Leto izida:2010
Založnik:[P. Vogrinec]
Izvor:Maribor
UDK:625.739.05(043.2)
COBISS_ID:14105366 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CNXVOZYQ
Število ogledov:2481
Število prenosov:305
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FG
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:METHODOLOGY FOR DIMENSIONING UNSEMAFORIZED LEVELED INTERSECTION
Opis:Traffic is an important factor in the evolution of mankind. It allows transport of people, cargo and information. Road traffic increses every year. That means larger delays and queues of vehicle on roads and in intersection. If average delay is to big, it is necessary to take steps to increase the capacity of road or intersection. Diploma presents methodology for dimensioning unsignalized leveled intersection. The stress is on two-way stop-controlled intersection. Calculation is made by Highway Capacity Manual 2000 and with software SIDRA intersection. It is also made comparisons of this two methodology with example.
Ključne besede:leveled intersection, unsignalized intersection, delay, lever of service


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici