| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PLANIRANJE RAZVOJA TURISTIČNE KMETIJE KOROŠEC
Avtorji:Petković, Lana (Avtor)
Duh, Mojca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Petkovic_Lana_2010.pdf (1,16 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V sodobnem tržnem gospodarstvu lahko v zadnjih letih opazimo porast števila malih in srednje velikih podjetij, ki so s hitro rastjo dosegla ključno vlogo v številnih panogah in s tem prisilila tudi velika podjetja k dinamiki. Velik del malih in srednje velikih podjetij predstavljajo družinska podjetja, ki postajajo pomemben dejavnik razvoja slovenskega gospodarstva. Vendar pa skromen delež malih podjetij zraste v srednje velika podjetja, saj jih veliko (okoli 40%) ne preživi prva tri do štiri leta po ustanovitvi. Zato je pomembno, da se razvoju podjetja posveti veliko pozornosti, in da se izvede dosledno, saj je od tega odvisno preživetje podjetja na trgu. V ta namen sem v diplomskem delu predstavila razvoj turistične kmetije na ravni politike podjetja in na ravni strateškega managementa. Iz napisanega lahko povzamem, da je planiranje razvoja podjetja kompleksen proces in bistvena sestavina pri poslovanju podjetja. Zato sem potek razvoja turistične kmetije predstavila na primeru šest let delujoče Turistične kmetije Korošec — Apartmaji in wellness center, Urška Reberčnik, s.p.
Ključne besede:• majhna in srednje velika podjetja, • družinsko podjetje, • razvoj, • politika podjetja, • vizija, • poslanstvo, • smotri, • temeljni cilji, • strateški management, • splošne strategije, • temeljne strategije, • poslovne strategije, • Turistična kmetija Korošec
Leto izida:2010
Založnik:[L. Petković]
Izvor:Radmirje
UDK:005.2
COBISS_ID:10293276 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UIPBO9CR
Število ogledov:2244
Število prenosov:491
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PLANNING OF DEVELOPMENT OF THE TURIST FARM KOROŠEC
Opis:In a modern market economy, is in recent years observed increase in the number of small and medium-sized enterprises, which have achieved rapid growth with a key role in many industries, thereby forcing large companies to the dynamics. A large part of small and medium-sized enterprises represent family businesses, which are becoming an important factor in the development of the Slovenian economy. However, a modest share of small businesses grow into medium-sized enterprises, as many (about 40%) do not survive the first three to four years after its establishment. It is therefore important that the development of the company to devote much attention, and to perform consistently, because of the firm's survival depends on the market. To this end, the diploma work I present the development of our farm policy at company level and strategic management. From the written we can summary that the planning of development of company is a complex process and an essential component of the firm. So I conduct development farmhouses presented in the case of five-year operating Tourist farm Korošec - Apartments and wellness center, Urška Reberčnik, sp.
Ključne besede:• small and medium-sized enterprises, • family business, • development, • company policy, • vision, • mission, • goals, • the core objectives, • strategic management, • the overall strategy, • fundamental strategy, • business strategy, • Tourist Farm Korošec


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici