| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POSLOVANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Avtorji:Pokovec, Tadeja (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Pokovec_Tadeja_2010.pdf (212,41 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Poslovanja v trgovini na drobno obsega procese narocanja blaga, prevzemanja blaga,pripravo blaga za prodajo, zagotavljanje kakovosti blaga in urejenosti prodajnih polic, informiranje kupcev, prodajo-zaracunavanje blaga kupcu in poprodajne aktivnosti. Za uspešnost poslovanja je pomembno, da spremljamo zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, izsledke raziskave skrivnostnega kupca in da gospodarno upravljamo z zalogami blaga in optimiziramo stroške, ki nastajajo v procesu od nabave pa vse do prodaje blaga koncnemu kupcu. V diplomski nalogi so prepletena razmišljanja avtorjev, ki so poznavalci poslovanja v trgovski branži, vecji del naloge pa temelji na lastnih spoznanjih, torej na osebnih delovnih izkušnjah, zato se v delu posvecam proucevanju market programa-prodaji živil, ki predstavlja tudi glavni del poslovanja v podjetju Mercator d.d.. Na podrocju maloprodaje je za uspešnost poslovanja maloprodajne enote pomembno, da poslovanje nenehno spremljamo in se prilagajamo vsaki situaciji na trgu. V spremljanje uspešnosti poslovanja maloprodajne enote so vkljucene vse ravni vodstva podjetja. Podjetje posluje v skladu z veljavno zakonodajo, s prejetimi standardi poslovanja, internimi predpisi in etiko poslovanja. Vsi zaposleni v podjetju Mercator d.d. se trudimo za uresnicevanje slogana »Mercator, najboljši sosed!«. Uresnicevanje kupcevih potreb in želja, strokovni pristop pri spremljanju poslovanja v trgovini na drobno ter odprtost za uvajanje novosti na tržišcu, so primarni cilji poslovanja in so pogoj za konkurencen nastop na trgu, še posebej v obdobju recesije, ko so možnosti za uspeh težje dosegljive.
Ključne besede:poslovanje, trgovina na drobno, planiranje, zadovoljstvo kupcev, zadovoljstvo zaposlenih, skrivnostni kupec, optimiranje stroškov, optimiranje zalog blaga, uspešnost poslovanja
Leto izida:2009
Založnik:[T. Pokovec]
Izvor:Ljubljana
UDK:658.6
COBISS_ID:10269980 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:56Z8TG9Z
Število ogledov:2944
Število prenosov:762
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MANAGING A RETAIL SHOP
Opis:Managing a retail shop includes processes of procuring, receiving and preparing goods for sale, ensuring good quality of goods, well-regulated shop shelves, informing buyers and sale - charging the buyer for the goods and after-sale services. For operational performance it is important to monitor buyers' satisfaction, employees’ satisfaction, research findings about mysterious buyers and it is also important to manage stocks economically and optimize costs incurred in the process from purchasing goods to selling them to a final buyer. In the thesis different opinions of authors who are experts in operating in a commercial branch are intertwined, but the major part of the thesis is based on my own findings, so on my personal working experiences. Therefore in this part I focus on studying the market program - sale of food, which also covers the major part of business operations of Mercator d.d. company. To be a successful retail unit in an area of retail trading it is important to constantly monitor business operations and adjust to any market situation. All the levels of the company's management monitor the performance of a retail unit. The company operates in accordance with the valid legislation, with the given standards of business operations, internal laws and business ethics. All the employees at Mercator d.d. strive towards accomplishing the »Mercator, najboljši sosed!« slogan. Meeting the buyer's needs and expectations, professional approach to monitoring a retail shop performance and openness to introducing innovations to the marketplace are our primary business objectives and are essential for a competitiveness in the market, especially in the time of recession when it is more difficult to achieve success.
Ključne besede:managing, retail shop, planning, customer satisfaction, employee satisfaction, mystery shopper, cost optimization stocks optimization, performance


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici