| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MNENJA STARŠEV O POUČEVANJU IN UČENJU TUJEGA JEZIKA V 1. TRILETJU OSNOVNE ŠOLE NA PODROČJU CELJSKE REGIJE
Avtorji:Kerznar, Nataša (Avtor)
Brumen, Mihaela (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kerznar_Natasa_2010.pdf (1,15 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu so predstavljene številne sodobne teorije o pridobivanju jezika, proces zgodnjega usvajanja tujega jezika, njegove prednosti in cilji. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opisala psihološke in pedagoške osnove učenja tujega jezika ter sodobne didaktične pristope poučevanja tujega jezika (med njimi tudi t.i. jezikovno kopel). V diplomski nalogi predstavljam tudi, kako se s poučevanjem in učenjem tujih jezikov v otroštvu spopadajo druge evropske in svetovne države. Osrednja tema diplomskega dela se nanaša na mnenje staršev o zgodnjem učenju in poučevanju tujega jezika v otroštvu. Izvedena je bila anketa, zasnovana na vzorcu 405 staršev, ki so svojega otroka vključili v projekt učenja in poučevanja angleškega jezika v 1. triletju OŠ, ter stališča staršev, kjer njihov otrok ni vključen v omenjeni projekt.
Ključne besede:zgodnje poučevanje in učenje tujega jezika, mnenja staršev.
Leto izida:2010
Založnik:[N. Kerznar]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17413896 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M2LZIRNN
Število ogledov:3002
Število prenosov:421
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE PARENTS' OPINION REGARDING THE TEACHING AND LEARNING OF FOREIGN LANGUAGES IN THE FIRST CYCLE OF THE PRIMARY SCHOOLS IN THE CELJE REGION
Opis:This undergraduate thesis presents numerous contemporary theories regarding language acquisition, which is the process of early foreign language adoption, its advantages and goals. The theoretical part of this paper describes psychological and educational bases for the learning of a foreign language, as well as contemporary teaching approaches in the study of foreign languages (among them the approach known as “language immersion”). This paper also discusses how the teaching and the study of foreign languages in childhood are treated in other countries in Europe and the world. The central topic of this thesis refers to the parents’ opinion regarding the early study and teaching of foreign languages in childhood. I conducted a survey based on a sample of 405 parents who enrolled their children in a project dealing with the study and teaching of English in the first three years of primary school, as well as the opinions of parents whose children are not a part of the mentioned project.
Ključne besede:early teaching and study of a foreign language, parents' opinions.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici