SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ODKRIVANJE POJAVA SINESTEZIJ
Avtorji:Pintar, Anja (Avtor)
Črčinovič Rozman, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Pintar_Anja_2009.pdf (3,40 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Način doživljanja vidnih in slušnih predstav je pri vsakem posamezniku drugačen. Ob poslušanju neke melodije slušni dražljaj izzove zvočni in vidni vtis. Te vidne vtise, ki se nam porajajo ob poslušanju glasbe, imenujemo sinestezije. Testirali smo 20 učencev Zasebne glasbene šole v samostanu sv Petra in Pavla, pri čemer smo želeli ugotoviti povezanost med toni in barvami ter skladbami in barvami pri teh učencih. Rezultate vprašalnikov smo obdelali kvantitativno. Dobljene rezultate predstavljamo grafično in v preglednicah. Podatki so obdelani v odstotkih. 17 učencev je povezalo določen ton z določeno barvo, izstopal je en učenec, ki je pri ponovitvi poskusa dvema tonoma določil isto barvo. 79% učencev je v obeh poskusih z enakimi besedami opisalo 4. skladbo. 2. skladbo je v obeh poskusih enako opisalo 68,4% učencev. 1. skladbo je v obeh poskusih enako opisalo 63,2% učencev, 3. skladbo pa je v obeh poskusih enako opisalo 57,9% učencev. Ugotavljam, da so barve pri pouku glasbene vzgoje lahko v pomoč pri razvoju glasbenih melodičnih sposobnosti otrok, če pri tem uporabimo sodobne pristope poučevanja.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: sinestezija, glasba, ton, barva, povezovanje tonov z barvami, psihologija percepcije.
Leto izida:2009
Založnik:[A. Pintar]
Izvor:Maribor
UDK:78(043.2)
URN:URN:SI:UM:DK:13SCPQOZ
COBISS_ID:17375752 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1702
Število prenosov:235
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DETECTING THE OCCURRENCE OF SYNAESTHESIA
Opis:Every individual experiences visual and audible differently. While listening to certain melody a stimulus elicites audible and visual impression. Those visual impressions, which arise when we listen to music, are called synesthesia. We tested 20 pupils at the Private Music School in the Monastery of Saint Peter and Pavel and tried to establish how pupils connect tones and colours, and compositions and colours. The results of the questionnaires were processed quantitatively. They are presented graphically and in the tables. Data are presented in percents. 17 pupils connected certain tone with certain colour. Among them one pupil marked two tones with the same colour in both attempts. 79% of learners described the fourth composition with the same words in both attempts . 2. The second composition was equally described by 68,4% of pupils in both attempts. 1. 63.2% of pupils described the first composition equally in both attempts, and 57.9% of pupils described the third composition equally. I have established that using colours in music education can help to develop music melodic abilities of children if we use modern methods of teaching.
Ključne besede:KEYWORDS: synesthesia, music, tone, colour, connecting tones with colours, the psychology of perception.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici