| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:STRATEŠKA ANALIZA IN DIAGNOZA V PROCESU STRATEŠKEGA MARKETINGA NA PRIMERU PODJETJA INTEREUROPA D.D.
Avtorji:Novak, Matjaž (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Novak_Matjaz_2009.pdf (332,73 KB)
MD5: BA8A2ED981FD7F7D3DE3E8D5F67AD791
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem delu so najprej predstavljeni teoretični vidiki procesa strateškega marketinga. Podrobneje je opisana strateška analiza h kateri spada analiza odjemalcev, dobaviteljev in konkurentov ter širše zunanje okolje podjetij. Opisana je tudi SWOT analiza ter opredeljene strateške prednosti, pomanjkljivosti, priložnosti in nevarnosti. V zadnjem poglavju teoretičnega dela pa je predstavljena metoda portfolio analize in metoda življenjskega ciklusa. Spoznanja teoretičnega dela so nato uporabljena na primeru podjetja Intereuropad.d., ki je ena od vodilnih logističnih podjetij v Sloveniji. Na kratko je predstavljena zgodovina podjetja in osnovne dejavnosti ter opisan potek dela zbirnega cestnega transporta. Opisani so odjemalci Intereurope, dobavitelji in njihovi konkurenti. V nadaljevanju je opravljena SWOT analiza za prevoze med Nemčijo in Slovenijo. S tem so ugotovljene prednosti podjetja Intereuropa, njihove pomanjkljivosti, kakšne priložnosti ima podjetje in katere nevarnosti ji pretijo. Opravljena je tudi BCG portfolio matrika in analiza življenjskega cikla SPE uvoza in izvoza med Slovenijo in Nemčijo v podjetju Intereuropa d.d. Vse te ugotovitve pa so nato uporabljene za nadaljnji proces strateškega marketinga.
Ključne besede:strateška analiza, strateška diagnoza, SWOT analiza, Intereuropa d.d., zbirnik
Leto izida:2009
Založnik:[M. Novak]
Izvor:Maribor
UDK:339.138
COBISS_ID:10305308 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:R47CNYWQ
Število ogledov:3265
Število prenosov:436
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STRATEGIC ANALYSIS AND DIAGNOSIS IN THE PROCESS OF MARKETING STRATEGY IN THE COMPANY INTEREUROPA D.D.
Opis:In the thesis we learned about the theoretical aspects of the strategic marketing process. We described the strategic analysis in greater detail, which includes an analysis of customers, suppliers, competition and the companies’ broader environment. We also described the SWOT analysis and defined strategic strengths, weaknesses, opportunities and threats. We have decided to carry out the analysis of the company Intereuropa, which is one of the leading logistics companies in Slovenia. We included a short presentation of the company’s history and its basic activities and described how it operates road traffic. We have described Intereuropa’s clients, suppliers and competition. We have identified the strengths of the company, its weaknesses and what kind of opportunities and threats it faces. We then used all these findings for a further strategic marketing process.
Ključne besede:strategic analysis, strategic diagnosis, SWOT analysis, Intereuropa d.d., groupage


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici