| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ETIČNO SPORNA PODROČJA OGLAŠEVANJA
Avtorji:Čauševič, Samira (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Causevic_Samira_2009.pdf (3,27 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Osrednja tema diplomske naloge je prikrito oglaševanje. Multidisciplinaren pojav,ki ga zaznamuje neetičnost in neprofesionalnost vpletenih, želim pa preveriti zakaj se pojav, ki je zakonsko in samoregulativno prepovedan, pojavlja tako v vsakodnevnem, kot tudi v revijalnem tisku.
Ključne besede:Prikrito oglaševanje, mladostniki, oglaševanje, ženske revije, mediji
Leto izida:2009
Založnik:[S. Čaušević]
Izvor:Velenje
UDK:659.1
COBISS_ID:10223900 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:REOBADT0
Število ogledov:2297
Število prenosov:396
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ETHICALLY CONTROVERSIAL FIELD OF ADVERTISING
Opis:The main subject of our thesis are hybrid messages and their influence on children. Slovenian and international legislation and self regulation prohibits this kind of advertising.The reality shows it is present and most of all, it increases in every day magazines and newspapers.
Ključne besede:hybrid messages, teenagers, advertising, womens magazines, media


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici