| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:STORITVE E-BANČNIŠTVA V SLOVENIJI
Avtorji:Dilica, Tjaša (Avtor)
Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dilica_Tjasa_2009.pdf (349,77 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi sem predstavila internet kot osnovni pogoj za nastanek elektronskega bančništva njegovo varnost ter kako se je elektronsko bančništvo razvilo v Sloveniji in kakšni so načrti za razvijanje elektronskega bančništva v bodoče. Elektronsko bančništvo je namreč prijazen način bančnega poslovanja prek interneta. Z uporabo osebnega računalnika hitro in enostavno lahko dostopamo do različnih storitev, ki nam jih nudi banka in lahko pridobivamo različne informacije na tem področju. Diplomsko delo je razdeljeno na tri tematska sklopa. Za takšen način opredelitve sem se odločila zato, da bralcu prikažem najprej internet nato splošno elektronskem bančništvo, šele na to pa prikaz nadaljnega razvoja na področju elektronskega bančništva. Prvi del je namenjen razlagi pojma internet. V tem poglavju je opisano kako internet deluje, opisani so njegovi sestavni deli za delovanje ter storitve, ki nam internet nudi. Drugi del je namenjen elektronskemu bančništvu in varnosti elektronskega bančništva. Opredeljeno je kaj elektronsko bančništvo predstavlja, njegova zakonska podlaga ter storitve, ki jih nam nudi. Pri varnosti elektronskega bančništva pa so opredeljeni njegove nevarnosti ter varnostne mehanizme, ki jih lahko uporabimo. Tretji je del pa je namenjen izključno elektronskemu bančništvu v Sloveniji, ponudba slovenskih bank ter načrti za nadaljnji razvoj elektronskega bančništva. Elektronsko bančništvo je za banke izrednega pomena. Seveda pa se banke zavedajo, da je njegov cilj je zadovoljen odjemalec, z njim pa mora posledično temu krepiti predvsem dobre odnose ter v nadaljevanju omogočati nadaljno širitev in obseg in imeti tendenco na kakovost poslovanja.
Ključne besede:internet, elektronsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, banka, elektronski podpis, elektronsko poslovanje, varnostni ukrepi
Leto izida:2009
Založnik:[T. Dilica]
Izvor:Hrvatini
UDK:336.71
COBISS_ID:10178588 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D7CDGIUR
Število ogledov:2188
Število prenosov:403
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:E-BANKING SERVICES IN SLOVENIA
Opis:In my diploma paper, the Internet is presented as the underlying infrastructure for electronic banking (e-banking), the appertaining security thereof, the course of development of e-banking in Slovenia and the outlook for development of e-banking in the future. E-banking is a very user-friendly mode of using Internet-based banking. A personal computer enables us a quick and easy access to a variety of banking services offered by our bank and to the information available on this area. The diploma paper is divided into three thematic segments. I decided for such a structure to demonstrate the use of the Internet and e-banking in general, and after that to present further development in the sphere of e-banking to the reader. The first part is intended to explain the term ‘Internet’, namely how the Internet functions, what components are necessary for the functioning and provision of Internet-based services. The second part is dedicated to e-banking and the security thereof. The definition of e-banking and the legal groundwork are given with an outline of services provided in the scope of e-banking. In the part covering the security in e-banking are indicated the risks to which e-banking is exposed, and the security mechanisms available to us for protection. Part Three deals with e-banking in Slovenia, the range of services offered by the Slovenian banks, and the perspectives for the future development of e-banking. Electronic banking is of vital importance for banks. Accordingly, they are aware of the customer’s role for their target market: a satisfied customer is in the first place, which should be later on upgraded by strengthening their good relations with the customers and enabling further expansion and volume, bearing in mind the quality of service.
Ključne besede:Internet, E-banking, security in e-banking, bank, electronic signature, e-commerce, safety measures/ precautions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici