SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ANALIZA IN PRIMERJAVA REŠITEV ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STRANKAMI
Avtorji:Žohar, Uroš (Avtor)
Matjaž Jurič, Branko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Brumen, Boštjan (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Zohar_Uros_2009.pdf (3,29 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V diplomskem delu je predstavljen sistem za upravljanje odnosov s strankami, imenovan CRM, ter analiza in primerjava rešitev. Podrobneje je predstavljeno, kaj pomeni CRM, zakaj ga uvesti v podjetje in kakšne koristi dobimo z uvedbo le tega. Natančneje so predstavljeni koraki implementacije omenjenega sistema v podjetje, ki so sestavljeni iz analize, uvedbe in vzdrževanja, ter razlogi, zakaj je lahko uvedba neuspešna. V nadaljevanju diplomskega dela je predstavljen sistem CRM iz tehničnega vidika. Tukaj smo se osredotočili na sisteme, ki delujejo kot namizni in tiste, ki se ponujajo kot storitev. Analizirali smo tehnologije, ki so v uporabi pri spletnih CRM aplikacijah, ter raziskali različne arhitekture. Predstavljene so tudi razlike med obema vrstama CRM aplikacij s praktičnega, tehničnega in finančnega vidika. S tem smo želeli prikazati, na kaj moramo biti pozorni pri izbiri CRM aplikacij. Raziskali smo tudi različne ponudnike CRM sistemov, jih podrobneje testirali, primerjali ter analizirali in izdelali odločitveni model za izbiro najustreznejšega s pomočjo programa DEXi. V zadnjem delu smo natančneje opisali uvedbo sistema CRM v podjetje z uporabo platforme Intrix, s katero smo izdelali aplikacijo Intrix CRM. Zraven uvedbe sistema v podjetje, smo implementirali dodatne prilagoditve na aplikaciji, ter le to enosmerno sinhronizirali z ERP sistemom Pantheon.
Ključne besede:upravljanje odnosov s strankami, analiza rešitev CRM, primerjava rešitev CRM, uvedba sistema CRM
Leto izida:2009
Založnik:[U. Žohar]
Izvor:Maribor
UDK:004.777:005.2(043.2)
COBISS_ID:13785622 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2196
Število prenosov:424
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS AND COMPARISON OF COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMENT SOLUTIONS
Opis:In the diploma work we presented the customer relationship management, known as CRM and additionally presented analysis and comparison of different systems. We presented what CRM means, why it is introduced into the company and what are the benefits gained by introducing it. Specifically, we looked in the implementation of the presented procedures in the company and the reasons, why the introduction is unsuccessful. In the second part of the diploma work the difference between the two types of CRM applications is presented, from the practical, technical and financial point of view. Here we were focused on systems, which are operating over the internet. With results we wanted to show what companies should be careful about when choosing CRM applications. We have also explored various providers of CRM, we have further tested, analysed and produced a decision model, with program DEXi, for selecting the most appropriate one. In the last part, we have described implementation of the Intrix CRM in an enterprise. We have also described the implementation of additional adjustments and synchronization platform with ERP system Pantheon.
Ključne besede:customer relationship management, CRM analysis, CRM comparison, implementation of the CRM


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici