| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PO KORAKIH DO ZNANJA ZA SAMOSTOJNO VKLJUČEVANJE UČENCEV KOLESARJEV V PROMET
Avtorji:Pušnik, Stevanka (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Pusnik_Stevanka_2009.pdf (16,90 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi ugotavljam, kako otroci po korakih pridobivajo znanja in spretnosti za samostojno vključevanje v promet. Na začetku sem kronološko predstavila nastanek in razvoj mesto Rogaška Slatina. Osrednji del zajema prometno vzgojni razvoj otrok v šoli, v družini in dejavnike, ki vplivajo na osnovna otrokova znanja o prometu. Statistično sem obdelala podatke o varnem prihajanju otrok v šolo, o uporabi različnih voznih poti in opremi kolesarjev. Sledi predstavitev prometnih aktivnosti, ki potekajo v začetku šolskega leta, načrtovanje varnih poti v šolo in opozarjanje na nevarna mesta v okolici šole. V zadnjem delu pa je predstavljeno usposabljanje učencev za opravljanje kolesarskih izpitov. Zavedam se, da učenci z opravljenim kolesarskim izpitom, še niso dovolj usposobljeni za varno samostojno vključevanje v promet, da se bodo morali za večjo prometno varnost še posebej potruditi starši. Potreben bo tudi večji policijski nadzor in v končni fazi tudi posodobitev naše prometne infrastrukture.
Ključne besede:Ključne besede: učenci, Rogaška Slatina, varna pot v šolo, prometna vzgoja, kolesarski izpit.
Leto izida:2009
Založnik:[S. Pušnik]
Izvor:Rogaška Slatina
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17252872 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WU0B9EVD
Število ogledov:1624
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:STEP BY STEP TO KNOWLEDGE FOR INDIVIDUAL INTEGRATION OF STUDENTS CYCLISTS INTO TRAFFIC IN THE COMMUNITY OF ROGAŠKA SLATINA
Opis:In diploma work the way of children’s step by step acquirement of knowledge and skills for independed incorporation into the traffic, is represented. Firstly the beginning and the progress of Rogaška Slatina is represented in a chronological way. The central part discusses traffic education of children in school, in a family and facts which affect on basic children’s traffic knowledge. The data about the safety of children’s coming to school; the use of different routes and the cyclists’ equipment was statistically processed. The presentation of traffic activities, which go on at the beginning of the school year, the planning of safe school routes and a warning about dangerous places in the school’s surrounding is following. Finally the children’s qualification to do the cycling license is represented. I am aware, that children with cycling license are not qualified enough for safe and independent incorporation into traffic. Especially parents will have to make best efforts. Special police supervision and modernization of traffic infrastructure will also be needed.
Ključne besede:pupils, Rogaška Slatina, safe school route, traffic education, cycling license.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici