| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V MERCATORJU - MALOPRODAJA
Avtorji:Simić, Danijela (Avtor)
Mayer, Janez (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Simic_Danijela_2009.pdf (3,37 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:V tem diplomskem delu bomo skušali ponazoriti, kakšna je motivacija v eni izmed najvecjih trgovskih verig pri nas, v Mercatorju, pri cemer se bomo osredotocili na motivacijo zaposlenih v maloprodaji, saj ta predstavlja najvecji delež zaposlenih v tem trgovskem podjetju. S pomocjo anketnega vprašalnika bomo skušali ugotoviti, katere so tiste motivacijske metode, ki jih v podjetju uporabljajo, s cim skušajo motivirati zaposlene, s tem povecati njihovo delovno zagnanost in posledicno kakovost opravljenega dela. Z raziskavo smo prišli do naslednjih ugotovitev: V trgovski panogi med zaposlenimi še vedno ženske. Delež zaposlenih za nedolocen cas je v podjetju na zadovoljivi ravni — vec kot 80 %. Vec kot polovica anketiranih dela na enakem delovnem mestu že vec kot 5 let, kar kaže na potrebo po preucitvi možnosti in upravicenosti napredovanja le-teh. Vec kot polovica anketiranih daje enak pomen materialni in nematerialni obliki motivacije. Vecina meni, da ima zamenjava delovnega okolja pozitiven vpliv na motiviranost za delo. To kaže na nasicenost z dolocenim delom in nujno potrebo po zamenjavi delovnega okolja po dolocenem casu. Razlike v vrednotenju dela znotraj delovnega tima sicer obstajajo, vendar je vecina anketiranih mnenja, da je njihovo delo v okviru celotnega kolektiva vrednoteno enako kot delo njihovih sodelavcev. Osnovna placa je najbolj pomemben motivacijski faktor za zaposlene v maloprodaji, pri cemer se redno mesecno placilo pojmuje kot dejstvo, ki je samoumevno in se ga pricakuje, ne glede na uspešnost dela.
Ključne besede:- Motivacija, - motivacijski dejavniki, - zaposleni, - vodstvo.
Leto izida:2009
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6558227 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:TGXEZ8PA
Število ogledov:2696
Število prenosov:355
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MOTIVATION OF EMPLOYEES IN MERCATOR - RETAIL TRADE
Opis:In this diploma, we will try to illustrate the motivation in one of the biggest commercial chains in our country, Mercator, where we will focus on motivation of employees in retail trade, which presents the biggest part of employees in that particular company. Through the survey questionnaire, we will try to figure out, what are those motivational methods, that that company is using, what features are being used for motivation of employees, to increase their working enthusiasm and their work, consequently. The survey led us to the following conclusions: The commercial branch is still dominated by female employees. The proportion of employes, who are being permanently hired, is on a satisfactory level – more than 80% is such. More than a half od respondents has been working at the same workplace for more than 5 years, which is reflecting the need to examine options and eligibility of progression of these. More than a half of respondents is giving the same significance to material and intangible form of motivation. The major part of respondents thinks, that the change of the working environment has a positive impact on motivation for the work. That tells us a lot about the saturation of certain kind of work and urgent need for replacement of the working environment after a certian period of time. The differences in the valuation of the work within the working team do exist, but the major part of respondents thinks, that their job within the team is being equally evaluated as the work of their co-workers. The salary remains the most important motivating factor among employees in retail – trade, where regular monthly payment is regarded as a fact, that is natural and is being expected, irrespecitve of the success of work.
Ključne besede:- Motivation, - motivational factors, - employees, - management.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici