| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UPORABA DEJAVNOSTI ODPRTOKODNEGA PROGRAMA MOODLE V KOMBINIRANEM IZOBRAŽEVANJU
Avtorji:Bradač, Ester (Avtor)
Šmitek, Branislav (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Bradac_Ester_2009.pdf (845,57 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Kombinirano izobraževanje je v današnjem času vse bolj uveljavljena oblika izobraževanja. Zaradi svoje prilagodljivosti učitelju ter učencu predstavlja vez med klasičnim in e-izobraževanjem. Neprestan razvoj tehnologije nam nudi dovolj dobro tehnično podporo, čedalje večja dostopnost pa omogoča prenos uporabe tehnologije v izobraževalne ustanove. Današnji družbi lahko rečemo informacijska družba, kjer je uporabno znanje poglavitnega pomena. Zato je potrebno dovolj zgodaj spoznati informacijsko komunikacijsko tehnologijo, saj nam to znanje nudi možnost za vse življenjsko učenje. V svetu obstaja veliko programov za e-učenje, nekateri so plačljivi, drugi pa, kot na primer Moodle, odprtokodni programi, ki se zaradi svoje nravi izpopolnjujejo vsakodnevno. Uporaba takih programov je predvsem praktična, zato je pravilna uporaba poglavitnega pomena. Narobe uporabljena dejavnost lahko na učenca deluje odbijajoče in namesto da bi spodbujala željo po znanju, deluje ravno nasprotno — zaviralno. S samo uporabo se pri učencu spodbujajo ustvarjalnost, samodisciplina in organiziranost. Vse te lastnosti pa so še kako pomembne v nadaljnjem življenju.
Ključne besede:- Kombinirano izobraževanje - Moodle - E-izobraževanje
Leto izida:2009
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6565651 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:7CEOATWN
Število ogledov:1645
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:USE OF ACTIVITIES IN OPEN SOURCE PROGRAM MOODLE FOR BLENDED LEARNING
Opis:Blended learning is nowadays a more and more established form of education. Because of it’s flexibility to students and teachers, it represents a link between conventional and e-education. Incessant development of technology offers a good enough technical support and the increased accessibility allows transfer of the use of technology in educational institutions. Today’s society can be called the information society, where knowledge is of major importance. Therefore it is necessary to get to know information communication technology as soon as possible, because this then gives us the opportunity for lifelong learning. There exist many programs for e-learning in this world, some of which are payable and some, like Moodle, open source programs, which are improving on daily bases. The use of such programs is primarily practical, so the correct use is of major importance. The wrong use of module can instead of promoting the desire for knowledge, cause the opposite effect. By using it, we encourage creativity, self-discipline and organization. All these characteristics are especially important in future life.
Ključne besede:• Blended learning • Moodle • E-learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici