| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:KAKO IZBOLJŠATI MOTIVIRANOST ZAPOSLENIH V PODJETJU
Avtorji:Gujtman, Maja (Avtor)
Potočan, Vojko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Gujtman_Maja_2009.pdf (408,27 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podjetje dosega dobre poslovne rezultate, če ima zaposlene ljudi, ki dobro opravljajo svoje delo. Zaposleni bodo svoje delo opravljali z veseljem in dobro, če bodo dovolj motivirani z zunanjimi in notranjimi nagradami. Da bi vedeli kaj pomeni beseda motivacija in kakšna je njena vloga, smo o tem začeli pisati že na začetku. V nadaljevanju smo opisovali nekatere vsebinske in procesne motivacijske teorije, ki poskušajo razložiti vzroke, kateri motivirajo ljudi. Če želimo pri zaposlenih obdržati določene aktivnosti, moramo oblikovati vzorec vedenja in na ta način razviti motivacijski model, zato smo motivacijske modele opisali v diplomskem delu. Opisani so tudi dejavniki motivacije, ki vplivajo na delovno uspešnost: nagrajevanje in pohvale, delovni odnosi, medosebni odnosi, plača, delovno okolje, stimulacija, napredovanje ter zaposlitve za določen oziroma nedoločen čas. Za diplomsko nalogo smo izvedli anketo o motiviranosti zaposlenih v dveh podjetjih, ki sta si podobni po osnovni dejavnosti in kateri imata nad 100 zaposlenih. Anketni vprašalnik je prinesel odgovore na vprašanja ali so zaposleni zadovoljni z delom v podjetju, ali bi želeli zamenjati službo v ali izven podjetja, kateri dejavniki jih pri delu motivirajo in kako so z istimi dejavniki zadovoljni pri svojem delu. Prav tako je anketa dala odgovore na vprašanja ali imajo zaposleni natančno opredeljene naloge, ali menijo, da imajo dobro izkoriščena znanja in sposobnosti, ali dobijo pohvalo v primeru dobro opravljenega dela, ali jim nadrejeni zaupajo. Zaposleni so z nekaterimi dejavniki motiviranja zadovoljni, za druge pa menijo, da so premalo zadovoljeni. Zato je pomembno, da zaposleni ne postanejo nemotivirani, kajti nemotiviranosti ne prepoznamo vedno zlahka. Za management je pomembno, da zaposlene stalno motivira z dejavniki motivacije, zato smo na koncu diplomskega dela predstavili predloge za izboljšanje motiviranosti zaposlenih in vlogo managementa pri uvajanju predlaganih izboljšav.
Ključne besede:motivacija, motivacijske teorije, dejavniki motivacije.
Leto izida:2009
Založnik:[M. Gujtman]
Izvor:Maribor
UDK:331.1
COBISS_ID:10234396 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WOIZ582E
Število ogledov:3164
Število prenosov:423
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:HOW TO IMPROVE MOTIVATION OF EMPLOYEES IN THE COMPANY
Opis:Das Unternehmen erzielt gute Ergebnisse, wenn es Leute beschäftigt, die ihre Arbeit gut erledigen. Die Beschäftigten werden ihren Job mit Freude und gut machen, wenn sie durch interne und externe Belohnungen genug motiviert werden. Am Anfang haben wir die Fragen geklärt, was das Wort Motivation bedeutet und was für eine Rolle sie spielt. Im Folgenden haben wir einige inhaltliche und prozessbezogene Motivationstheorien beschrieben, die versuchen die Gründe der menschlichen Motivation zu erklären. Wenn wir bei den Beschäftigten einige bestimmte Aktivitäten beibehalten wollen, müssen wir ein Verhaltensmuster erstellen und auf diese weise ein Motivationsmodell entwickeln, deswegen haben wir die Motivationsmodelle in der Diplomarbeit beschrieben. Beschrieben werden auch die Motivationsfaktoren, die auf den Arbeitserfolg Einfluss haben: die Belohnung und Belobigung, die Arbeitsbeziehungen, zwischenmenschliche Beziehungen, das Gehalt, das Arbeitsumfeld, die Stimulation, die Beförderung und die Beschäftigung für bestimmte oder unbestimmte Zeit. Für die Diplomarbeit führten wir eine Umfrage durch über die Motivation der Beschäftigten in zwei Unternehmen, die im Tätigkeitsbereich Ähnlichkeiten aufwiesen und die über 100 Mitarbeiter beschäftigten. Durch den Fragebogen bekamen wir Antworten auf die Fragen, ob die Beschäftigten mit der Arbeit im Unternehmen zufrieden sind oder ob sie ihren Job in- oder außerhalb des Unternehmens wechseln möchten, welche Faktoren sie bei der Arbeit motivieren und wie sie mit den gleichen Faktoren bei der Arbeit zufrieden sind. Ebenso gab die Umfrage Antworten auf die Fragen, ob die Beschäftigten klar definierte Aufgabe haben, ob sie meinen, dass ihre Kenntnisse und Fähigkeiten gut genutzt werden, ob sie Lob für gut geleistete Arbeit bekommen und ob ihnen die Vorgesetzten vertrauen. Die Beschäftigten sind mit einigen Motivationsfaktoren zufrieden, für die Anderen meinen sie jedoch, dass sie zu wenig zufriedenstellend sind. Deswegen ist es wichtig, dass die Beschäftigten nicht demotiviert werden, denn Demotivation ist nicht immer leicht zu erkennen. Fürs Management ist es wichtig, dass die Beschäftigten ständig durch Motivationsfaktoren motiviert sind, deswegen haben wir am Ende unserer Diplomarbeit Vorschläge zur Verbesserung der Motivation der Beschäftigten und die Rolle des Managements bei der Umsetzung der vorgeschlagenen Verbesserungen vorgestellt.
Ključne besede:Motivation, Motivationstheorie, Motivationsfaktoren


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici