| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV KOMUNALNIH STORITEV KOMUNALNO STAVBNEGA PODJETJA KOSTAK D.D.
Avtorji:Kovačič, Natalija (Avtor)
Pisnik Korda, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kovacic_Natalija_2009.pdf (1,28 MB)
MD5: 7AA5F732D54AE85EB9C83A665E7B1ECA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Uspeh storitvenega podjetja je odvisen od nakupnih odločitev uporabnikov storitev. Prav zaradi tega si storitvena podjetja prizadevajo zadovoljiti uporabnike tako, da bi ostali zvesti podjetju in določeni storitvi. Pri odločanju o uporabi storitve pa ima največji vpliv zaznavanje oziramo dojemanje, kar pa je lahko od uporabnika do uporabnika različno. Odziv le tega lahko sega od nezadovoljstva do izjemnega ugodja. Zadovoljstvo uporabnika je psihološko stanje, ki izhaja iz procesa nakupnega odločanja in se dokončno oblikuje v ponakupni fazi, pri čemer zadovoljstvo ali nezadovoljstvo postane sestavni del njegovih izkušenj ter s tem osnova za prihodnje ukrepanje. Proces zadovoljevanja potreb je kontinuiran, saj so uporabniki vedno s čim nezadovoljni. Na primeru Komunalno stavbnega podjetja Kostak smo želeli ugotoviti zadovoljstvo uporabnikov z izvajanjem komunalnih storitev podjetja, zlasti katere storitve z vidika uporabnikov opravlja podjetje dobro in kaj je tisto, kar lahko ob skrbi za okolje še izboljša. Pri izvajanju merjenja zadovoljstva z vprašalniki je potrebno izvajati celostni pristop merjenja zadovoljstva, kar pomeni, da morajo pri raziskavi posredno ali neposredno sodelovati vsi zaposleni, potrebno je upoštevati mnenja in stališča anketiranih, uporabiti že zbrane interne podatke in o rezultatih obvestiti vse zaposlene. Priporočljivo je, da podjetja merjenje zadovoljstva izvajajo kontinuirano, rezultate pa primerjajo v posameznih časovnih obdobjih.
Ključne besede:storitev, klasificiranje storitev, zadovoljstvo uporabnika, komunalna dejavnost, komunalno gospodarstvo
Leto izida:2009
Založnik:[N. Kovačič]
Izvor:Maribor
UDK:658.8
COBISS_ID:10244380 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RJPXA1P8
Število ogledov:1683
Število prenosov:242
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COSTUMERS SATISFACTION WITH SERVICES OF PUBLIC UTILITY KOSTAK INC.
Opis:A success of a services providing company depends on purchase decisions of service users. That is why service providing companies try to satisfy the users in such a way that they remain loyal to them or to certain services they offer. When deciding which service to use detection or perception plays an important part. But it can be different from user to user. His response can be either dissatisfaction or extreme comfort. User's satisfaction is psychological state which derives from the process of purchase deciding and is finally realized in the after-purchase phase, when satisfaction or dissatisfaction becomes an integral part of his experience and the base for his further action. The process of satisfying one's needs is continuous because users more or less always complain about something. We wanted to check the users' satisfaction in the example of Komunalno stavbno podjetje Kostak (a municipal and building company Kostak). They expressed their opinion concerning municipal services of the company, especially those they are pleased with and those they could be improved. When measuring users' satisfaction with questionnaires it is important to carry out the integrated approach which means that all the employees must be involved, directly or indirectly. Furthermore, measurement must take into consideration opionions and positions of people being interviewed as well as all internal data collected and inform the employees with the results. It is recommended that companies provide satisfaction measurements continuously and compare results in certain time periods.
Ključne besede:service, service classification, user's satisfaction, communal activity, public utility sector


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici