SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PODOBA PODJETJA PANVITA IN NJENIH BLAGOVNIH ZNAMK PRI UPORABNIKIH
Avtorji:Smej, Dani (Avtor)
Pisnik Korda, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Smej_Dani_2009.pdf (1,20 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Podoba (imidž) je ena izmed najpomembnejših stvari, za katero mora skrbeti podjetje. Podoba izraža sliko, ki si jo javnost ustvari o neki organizaciji. Podoba podjetja sicer v sebi nosi neko značilnost trajnosti in stabilnosti, vendar je vseeno možno nanjo vplivati in jo na ta način spreminjati (na slabše ali na boljše). Zato je pomembno, da podjetje skrbno izbira sredstva komuniciranja, s katerimi vpliva na podobo podjetja in podobo lastne blagovne znamke. V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavil in povzel ugotovitve in spoznanja, tako slovenskih kot tudi tujih avtorjev na področju podobe podjetja. Praktični del je bil namenjen raziskavi dejanskega stanja podobe podjetja Panvita, kot ga vidijo uporabniki. V ta namen sem izvedel anketni vprašalnik, da bi si zagotovil čim boljše in kvalitetnejše podatke. Zaključek samega diplomskega dela pa je bil namenjen prikazu rezultatov anketnega vprašalnika in predlogom, ki so izhajali iz ugotovitev raziskave.
Ključne besede:Ključne besede: podoba (imidž), blagovna znamka, podjetje Panvita, uporabniki, organizacije, raziskava, predlogi, ugotovitve.
Leto izida:2009
Založnik:[D. Smej]
Izvor:Beltinci
UDK:658.6
URN:URN:SI:UM:DK:N5PZAQ7T
COBISS_ID:10228252 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1874
Število prenosov:183
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMAGE OF PANVITA COMPANY AND ITS BRANDS
Opis:Das Abbild (das Image) ist eine der wichtigsten Sachen, auf die ein Unternehmen achten muss, denn es äußert das Bild, das sich die Öffentlichkeit über eine Organisation macht. Das Image eines Unternehmers enthält zwar einige Eigenschaften der Beständigkeit und der Stabilität, es ist aber trotzdem möglich Einfluss auf das Image zu haben und es so zu verändern (positiv oder negativ). Es ist also sehr wichtig, dass das Unternehmen die Kommunikationsmittel, mit denen es das Image und das eigene Markenzeichen beeinflusst, sehr sorgfältig auswählt. In dem theoretischen Teil der Diplomarbeit habe ich die Feststellungen und Erkenntnisse der anderen slowenischen und auch ausländischen Autoren auf dem Gebiet - das Image des Unternehmens vorgestellt. Der praktische Teil der Diplomarbeit war für die Studie des tatsächlichen Zustands des Images von dem Unternehmen Panvita bestimmt und zwar aus der Sicht der Benutzer. Hierfür habe ich auch eine Umfrage ausgeführt, um bessere Daten zu bekommen. Der Abschluss der Diplomarbeit war für die Darstellung der Ergebnisse der Umfrage bestimmt und für die Vorschläge, die aus den Feststellungen der Studie hervorgehen.
Ključne besede:Schlüsselwörter: das Abbild (das Image), das Markenzeichen, das Unternehmen Panvita, die Benutzer, die Organisation, die Studie, die Vorschläge, die Feststellungen.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici