| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA MARJETICA D.D. NA RAVNI POLITIKE PODJETJA IN STRATEŠKEGA MANAGEMENTA
Avtorji:Stegne, Rok (Avtor)
Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Stegne_Rok_2009.pdf (904,06 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi smo proučevali podjetje Marjetica, d.d. ki dejansko nastopa na trgu, vendar smo ga zaradi varovanja poslovnih informacij poimenovali z izmišljenim imenom. Marjetica, d.d. je trgovina, ki se ukvarja s prodajo gradbenega materiala tako na drobno kot na debelo. Spada med majhna podjetja. Planirali smo razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Najprej smo se spoznali s podjetjem, z obstoječo politiko podjetja, strategijami in strukturami, da smo kasneje lahko planirali razvoj na ravni politike podjetja in strateškega managementa. Na ravni politike podjetja smo proučili vrednote direktorja podjetja. Proučili smo prednosti in slabosti, z okoljem povezane možnosti in nevarnosti za podjetje ter opredelili prihodnjo politiko podjetja. Pri proučevanju okolja smo predvsem na nabavnem trgu za obravnavano podjetje videli veliko priložnost. Planiranje na ravni politike podjetja je osnova za nadaljnje planiranje na ravni strateškega managementa. Podjetju smo opredelili dva programsko-tržna področja, in sicer maloprodaja (MB) in veleprodaja (SV Slo) ter prišli do zaključka, da bi bilo smiselno, da podjetje obdrži obe programsko-tržni področji. Iskali smo tudi strateške možnosti in strategije ter vrednotili razvojno uspešnost obravnavanega podjetja v obdobju od 1.1.2009 do 31.12.2013, pri čemer smo si pomagali s statičnimi in dinamičnimi kazalniki. Na podlagi teh rezultatov smo podjetju predstavili priporočene razvojne strategije. Zaključili smo s planiranjem razvojnih struktur in s programiranjem razvoja, ki je zaključna faza v obravnavanem procesu planiranja.
Ključne besede:Ključne besede: planiranje, razvoj, vizija podjetja, politika podjetja, vrednote udeležencev, prednosti, slabosti, okolje podjetja, možnosti, nevarnosti, programsko-tržna področja, strateški management, strategija, strateške možnosti, ekonomsko vrednotenje, strukture, program razvoja.
Leto izida:2009
Založnik:[R. Stegne]
Izvor:Slovenska Bistrica
UDK:005
COBISS_ID:10073116 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NSNETZ6Z
Število ogledov:2934
Število prenosov:702
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT PLANNING OF MARJETICA D.D. COMPANY REGARDING BUSINESS POLICY AND STRATEGIC MANAGEMENT
Opis:In the thesis a company that actually exists on the market has been examined, but its name has been changed to Marjetica d.d. to hide its identity in order to protect the confidential business information. The company trades in building material in retail and wholesale. The company is defined as a small enterprise. We have been planning the company’s development regarding company policy and strategic management. First we learned about the basics, the company policy, strategies and structure, in order to be able to plan its development in the next stage. Regarding company policy we reviewed the values of the company’s director. We evaluated the advantages and disadvantages, the possibilities and dangers awaiting the company and defined the future company policy. We have noticed many opportunities for the development of the company in the upstream markets. Planning on the level of company policy is the basis for further planning on the level of strategic management. We have defined two program-market fields: retail sale (the Maribor region) and wholesale (the region of North-East Slovenia), and concluded that it would be advisable if the company retains its presence in both fields. We were looking for strategic possibilities and strategies and valuated the company’s development effectiveness in the term between January 1 2009 and December 31 2013. Static and dynamic indicators were used for this evaluation. Based on our results we have recommended a specific development strategy. Our thesis concludes with development planning, which is the final stage in the presented planning process.
Ključne besede:planning, development, company vision, business policy, shareholders values, advantages, disadvantages, company environment, options, dangers, fields of programming and marketing, strategic management, strategy, strategic options, economic evaluation, structures, development plan.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici