| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV GOSPODINJSKIH APARATOV V PODJETJU GORENJE, D.D. VELENJE
Avtorji:Ledinek, Nina (Avtor)
Iršič, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Ledinek_Nina_2009.pdf (2,69 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Zadovoljstvo odjemalcev je za podjetje ključnega pomena. Na tržišču je prisotna močna konkurenca, zato zadovoljiti odjemalce za podjetja predstavlja precej obsežno in zahtevno nalogo. Poznavanje odjemalcev, njihovih želja, potreb, navad in predvsem hitro in učinkovito prilagajanje na spremembe v okolju, predstavljajo v današnjih razmerah na trgu ključ do uspeha. Gorenje, d.d., Velenje je eno izmed najuspešnejših slovenskih podjetij, ki delujejo v panogi bele tehnike in so prisotni tudi na številnih tujih trgih. V diplomskem delu sem predvsem želela ugotoviti stopnjo zadovoljstva odjemalcev s posameznimi dejavniki pri izbiri gospodinjskih aparatov Gorenje ter pomembnost posameznih dejavnikov za odjemalce. Rezultati so pokazali, da so pričakovanja odjemalcev visoka in so anketirani odjemalci na splošno zadovoljni z omenjenimi dejavniki, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Če povzamemo dejstva, ugotovimo, da je za uspeh podjetja potrebno ujemanje želj in pričakovanj odjemalcev s ponudbo podjetja.
Ključne besede:Ključne besede: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, zadovoljstvo odjemalcev, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva, anketni vprašalnik, Gorenje, d.d., Velenje.
Leto izida:2009
Založnik:[N. Ledinek]
Izvor:Gaberke
UDK:339.138
COBISS_ID:507432 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RQ26TRDG
Število ogledov:2613
Število prenosov:523
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CUSTOMERS SATISFACTION OF HOUSHOLD APPLIANCES IN THE ENTERPRISE GORENJE, D.D. VELENJE
Opis:Satisfaction of customers is of vital importance. At present there is a strong competition at the market and to satisfy customers represents quite an extensive and demanding task. Knowledge about customers, their desires, needs, habits, and in particular the rapid and efficient adaptation to changes in the environment, representing the current market situation is the key to the success. Gorenje, d.d., Velenje is one of the most successful Slovenian companies operating in the industry and their white goods are present in many foreign markets. In my diploma work, I have mainly wanted to determine the level of customers' satisfaction with the individual factors in the choice of Gorenje household appliances and the importance of individual factors for customers. The results have shown that customers' expectations are high and the customers interviewed were generally satisfied with the above factors which represent a good basis for the successful business operations in the future. To sum up the facts, we find that it is necessary for the success of the company match the wishes and expectations of customers with the supply of the company.
Ključne besede:sale, sales management, sales performance analysis, customers' satisfaction, customers' loyalty, measuring of satisfaction, questionnaire, Gorenje, d.d., Velenje.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici