SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Volilna kampanja za volitve v Evropski parlament 2009: Uporaba interneta v namene političnega komuniciranja
Avtorji:Hlevnjak, Monika (Avtor)
Klanjšek, Rudi (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hlevnjak_Monika_2009.pdf (995,56 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Uporaba interneta je postala eno najpomembnejših orodij političnega komuniciranja med politično in volilno kampanjo. V nalogi so predstavljeni teoretična izhodišča in obstoječe študije, ki se navezujejo na politično komuniciranje, najpogosteje uporabljene internetne tehnologije in storitve za namene politične kampanje ter značilnosti volitev v Evropski parlament, ki so imele potencialni vpliv na potek spletnega političnega komuniciranja med slovensko volilno kampanjo za Evropske volitve 2009. Slednjo smo preučevali z vidika spletne razširjenosti in izpolnjevanja spletnih političnih funkcij informiranja, dvosmerne komunikacije ter samopromocije in mobilizacije volivcev. Na podlagi pridobljenih podatkov smo ugotovili, da so volilna spletna mesta političnih strank in kandidatov v času kampanje za Evropski parlament delovala kot dodatna informacijsko-komunikacijska platforma s sicer raznoliko ponudbo, vendar brez dejanskih potencialov za vplivanje na uspešnost strank in njihovih kandidatov na volitvah.
Ključne besede:politično komuniciranje, volilna kampanja, internet, evropske volitve, spletna stran, Facebook
Leto izida:2009
Založnik:[M. Hlevnjak]
Izvor:Maribor
UDK:316.7(043.2)
COBISS_ID:17217032 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2109
Število prenosov:375
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The 2009 European Parliament Election Campaign: The Use of Internet as a Means of Political Communication
Opis:During political and election campaigns, Internet has become one of the most important means of political communication. The current study presents relevant theoretical viewpoints and studies regarding political communication, the Internet technologies and services most often used within the campaigns, and those aspects of the European Parliament elections that have had the potential influence on the Slovenian political web campaign process in the 2009 elections. The latter has been a subject of research in terms of range as well as fulfilment of the following political functions on the web: providing information, enabling a two-way communication, and self-promoting and mobilizing the voters. Based on the data acquired, we established that during the European Parliament election campaign, the parties` and candidates` election web sites functioned as an additional information and communication platform with various applications, but no real potential for contributing to the parties` and candidates` election success.
Ključne besede:political communication, election campaign, Internet, European elections, website, Facebook


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici