| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJE
Avtorji:Bauman, Jasmina (Avtor)
Welzer-Družovec, Tatjana (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Žilič Fišer, Suzana (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Bauman_Jasmina_2009.pdf (645,30 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Radio velja za tradicionalni medij. V diplomski nalogi se osredotočamo na generacije, stare med 16 in 29 let. Definiramo, kaj je radio in radijski program, kakšen je sodobni medijski prostor v Sloveniji ipd. Naloga obsega dve analizi: prva se nanaša na javni radijski postaji, to sta Radio Maribor in Radio Si, ki za mlajše generacije nista posebej zanimivi. Druga analiza je nastala na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 300 anketirancev. Ugotavljamo, da jih radio pogosto spremlja, predvsem, kadar so na poti. Poslušajo ga zaradi glasbe, prek avtoradia ali klasičnega radijskega sprejemnika. Raje imajo sicer lastno izbiro glasbe. Ugotavljamo tudi, da radio zaradi novejših tehnologij ne izgublja popularnosti.
Ključne besede:radio, radijske vsebine, množični mediji, mlajše generacije, novejše tehnologije
Leto izida:2009
Založnik:[J. Bauman]
Izvor:Destrnik
UDK:316.77:654.195(043.2)
COBISS_ID:13687830 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XTCO1ZJM
Število ogledov:10874
Število prenosov:246
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RADIO CONTENS FOR YOUNGER GENERATIONS
Opis:In my diploma work I focus on radio as a traditional medium and generations between sixteen and twenty-nine years of age. I define what is radio and radio programme, what are the characteristics of modern media in Slovenia etc. The work comprises two analyses: the first one focuses on two public radio stations, Radio Maribor and Radio Si. However, neither of them is interesting to younger generations. The second analysis is based on a survey – 300 people being questioned. It seems, that radio is their common company, mostly when they are on the way. They listen to it because of music, usually via radio in their automobile or classic radio transmitter. Although, many prefer their own choice of music. Despite modern technology, radio still remains a popular art form.
Ključne besede:radio, radio content, mass media, young generations, modern technology


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici