| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:SVETOVNA KRIZA, SLOVENCI IN REŠEVANJE KRIZ V PODJETJIH
Avtorji:Juhart, Nika (Avtor)
Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Juhart_Nika_2009.pdf (955,09 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela je bil predstaviti pojem krize v podjetju, kako nastane in kako jo najučinkoviteje preprečiti, ter kateri so vzroki, simptomi in povodi krize. Poleg tega je namen podati tudi zgled ostalim podjetjem, kako je potrebno pristopiti k situaciji ko je podjetje v krizi. Beseda kriza je danes veliki pojem ki pomeni kratkotrajno, nezaželeno in kritično stanje v podjetju, nastalo tako zaradi zunanjih kakor tudi notranjih vzrokov in neposredno ogroža nadaljnji obstoj in razvoj podjetja. S takšnim stanjem se trenutno seznanjajo tudi velika slovenska in svetovna podjetja. Razlog za neuspešno reševanje kriz pa je velikokrat pozno zaznavanje krize ali pa pomanjkanje znanja na tem področju. Zelo pomembno vlogo v času krize pa imajo tudi njeni udeleženci kateri se na krizo različno odzovejo. Kot smo ugotovili se bo kriza še nekaj časa kazala, vendar se bo prej kot slej spet obrnilo na bolje. Prišlo naj bi do večjih sprememb tako na gospodarskem kot tudi finančnem področju. S strani slovenske vlade pa pričakujemo, da bodo najbolj učinkovito pomagala podjetjem, da bodo to krizo prebrodila in spet zmanjšala število brezposelnih.
Ključne besede:Kriza, svetovna kriza, vedenje udeležencev, vzroki kriz, simptomi krize, krizna situacija, tveganje.
Leto izida:2009
Založnik:[N. Juhart]
Izvor:Maribor
UDK:338.1
COBISS_ID:10116892 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YBRPE41Q
Število ogledov:2519
Število prenosov:404
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:GLOBAL CRISIS, SLOVENES AND DEALING WITH CRISES IN ENTERPRISES
Opis:The meaning of my assignment is to introduce the crisis within the company, how it is made and how to avoid it, which are the causes, simptoms and the motives of crisis. Also the meaning is to give other companies the view, how to handle the situation of a company being in the crisis. Crisis nowadays is a massive problem, which means a short-time, unexpected and a critical condition in the company, which was made by the causes of the internal problems of the company and which affects the further exsistence and the development of the company it selfs. With this state also big slovenian and world enterprises are informing it. The reason of unsuccessful solvings of this crisis is not knowing the crisis and being late to recognise it. In this time the big role has their participants which are included in. As we realized that the crisis will be shown for a long time, we can also accept that the situation will calm down and bring things better. Their will be lots of changes in economical and financial area. From the slovenian government we can accept to help small companies, to resolve the crisis and to decrease the number of unemployed.
Ključne besede:Crisis, global crisis, user behavior, causes of crisis, symptoms of the crisis, crisis situation, risk.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici