| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV AVTORJA NA DOKUMENTARNI PORTRET
Avtorji:Senekovič, Maja (Avtor)
Zajc, Melita (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Kastelicova, Hanka (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Senekovic_Maja_2009.pdf (650,62 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Znano je, da dokumentarni filmi nikoli niso prikazovali realnosti. Za vsakim filmom namreč stoji avtor, ki želi nekaj sporočiti. Tako je tudi z dokumentarnimi portreti. Kje in kakšna je vloga avtorja v procesu izdelave dokumentarnega portreta je predmet diplomske naloge. Prvi del povzema zgodovino dokumentarnega filma, ga definira in klasificira, v nadaljevanju pa je predstavljena vloga avtorja v pred-produkciji, produkciji in post-produkciji dokumentarnega portreta, glede na uporabljeno reprezentacijo. Diplomskemu delu je priložen kratek dokumentarni portret Zadeta od lajfa! ki sem ga naredila kot neobvezni del naloge.(zaradi velikosti datoteke je fiil dosegljiv pri tiskani inačici)
Ključne besede:dokumentarni film, dokumentarni portret, avtor, reprezentacija
Leto izida:2009
Založnik:[M. Senekovič]
Izvor:Maribor
UDK:316.77:[791.229.2:4.041.5](043.2)
COBISS_ID:13656342 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WR0RSRUH
Število ogledov:10912
Število prenosov:294
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE AUTHOR'S INFLUENCE ON THE DOCUMETARY PORTRAIT
Opis:It is well known that documentary films have never represented reality. Because there is an author behind each film who is trying to communicate something. The same goes for documentary portraits. This work explores the role of an author within different production stages in the process of making a documentary portrait. The first part gives a short historical overview on documentary film evolution, its definition and classification. The second part then deals with the author’s role in each production stage of a documentary film, depending on different modes of representation used. Attached to the work is a copy of the short documentary portrait “Zadeta od lajfa!”(High on life!), which I have made as an non-obligatory part of this diploma work.(available in print version only)
Ključne besede:documentary film, documentary portrait, author, representation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici