| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV PREDZNANJA NA ZAČETNO BRANJE IN PISANJE
Avtorji:Forjan, Tadeja (Avtor)
Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Forjan_Tadeja_2009.pdf (1,31 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Otroci se, z uvedbo devetletne osnovne šole, že precej zgodaj seznanijo z opismenjevanjem. V šoli razvijajo vse štiri komunikacijske sposobnosti, to so poslušanje, govorjenje, branje in pisanje, ki sem jih opisala v svojem teoretičnem delu. V prvem razredu predvsem poslušajo in govorijo, začnejo pa že raziskovati in spoznavati možnosti pisnega sporazumevanja. Učenci so med seboj zelo različni in od intelektualnih sposobnosti, motivacije in še mnogo drugih dejavnikov je odvisno, s kakšnim predznanjem vstopijo v drugi razred, kjer se začne sistematično opismenjevanje. Učiteljevo poznavanje učenčevega predznanja je pomembno, saj lahko tako individualizira pouk in spremlja napredek vsakega posameznika. V svojem empiričnem delu sem preverila predznanje učencev dveh drugih razredov na začetku šolskega leta in njihov napredek po nekaj mesecih. Individualni napredek učencev sem preverila s pisanjem po nareku in branjem neumetnostnega besedila z razumevanjem. Rezultate preverjanja predznanja, klasifikacije napak nareka in razumevanja prebranega besedila sem prikazala v tabelah. Obravnavala sem dva razreda, ki se bistveno ne razlikujeta, saj v obeh učitelja uporabljata analitično-sintetično metodo opismenjevanja. Kljub temu sem želela ugotoviti, če se razreda med sabo razlikujeta, zato sem na koncu z grafi prikazala še primerjavo med a in b razredom.
Ključne besede:opismenjevanje, predznanje, branje, razumevanje prebranega, pisanje, narek
Leto izida:2009
Založnik:[T. Forjan]
Izvor:Maribor
UDK:811.163.6(043.2):373.2
COBISS_ID:17136648 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:O9K3YYB7
Število ogledov:2663
Število prenosov:409
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INFLUENCE OF BASIC KNOWLEDGE ON THE BEGINER'S READING AND WRITING ABILITIES
Opis:Children are acquainted with literacy at a very early age with the introduction of nine year primary schooling. In school, they develop all four communication abilities which I have described in my theoretical part. These abilities are listening, speaking, reading and writing. In first year classes, they mostly listen and speak, but they are also learning and exploring the possibilities of written communication. The students are very different from one another and it depends on many factors besides intellectual abilities and motivation what knowledge they will bring to the second year classes where systematical literacy is taught. It is important for teachers to know the student’s basic knowledge because this way he or she can individualize the lessons and track the progress of every individual. In my empirical work I have examined the basic knowledge of students in two second year classes at the beginning of the school year and their progress after a few months. I examined their knowledge with dictation exercises and reading a text and apprehension exercises. I displayed my results with a tabulated list. The two classes I examined did not differ much from one another, as bots teachers use the analytically synthetic learning method of literacy. Despite this I wished to see if the classes differ in any way so at the end I have made a graph to show the comparison between classes a and b.
Ključne besede:literacy, basic knowledge, reading, understanding the text, writing, dictation


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici