| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:REGULATIVA OGLAŠEVANJA V EVROPSKI UNIJI
Avtorji:Jagodič, Maja (Avtor)
Jagodič, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Jagodic_Maja_2009.pdf (336,68 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Oglaševanje je zagotovo zelo dinamična gospodarska panoga, ki jo spodbuja kreativnost, a jo hkrati tudi zavira, ker prinaša nove in nove vrste oziroma načine oglaševanja, ki morajo biti primerni in pravilni, da so kos pravni regulaciji, ki jo spodbuja v njeni pozitivni konkurenčni naravnanosti in omejuje v nelojalni komercialnosti. Zaradi raznovrstnosti in spremenljivosti je oglaševanje nemogoče klasificirati kot zaokroženo pravno področje. Zakonodaja ne more dokončno opredeliti določene dejavnosti posamezne družbe. Temelji na dejstvih, ki jih je lahko dokazati. Pogosto je za dejavnost pomembno tudi ocenjevanje njene dobre prakse. Posamezna stroka želi znotraj svojega ustvarjanja vzpostaviti večjo raven strokovnosti ali se izogniti večji restrikciji s strani države. Panoge zato vzpostavijo lastna pravila, ki so dopolnitev zakonodaje npr. v obliki kodeksov.
Ključne besede:oglaševanje, samoregulacija oglaševanja, Slovenski oglaševalski kodeks
Leto izida:2009
Založnik:[M. Jagodič]
Izvor:Maribor
UDK:659.1
COBISS_ID:10030876 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:PK5N1N7X
Število ogledov:1538
Število prenosov:143
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ADVERTISING REGULATION IN EUROPEAN UNION
Opis:Advertising is certainly a very dynamic branch of economy, which is prosecuted by the creativity, but it is also slown down, since the great deal of new types and modes of advertising, which has to be appropriate and correct to be equal to legal regulation, which should encourage competition in the positive orientation and restrict its unfair commercial. Given the diversity and variability of the advertising, it can not be classified as a rounded legal area. Legislation can not definitely identify the specific activities of each company. It is based on the facts, which can be demonstrated. Often the activity is also important to the assessment of its good practice. Specific profession wishes to establish within its creation the increasing level of professionalism or to avoid greater restrictions by the State. Industries, therefore, reestablish its own rules, which supplement the law exg. in the form of codes.
Ključne besede:advertising, self-advertising, Slovenian Advertising Code


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici