| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POMNJENJE VIZUALNIH IN BESEDNIH INFORMACIJ TER UČITELJEV VPLIV PRI UČENCIH NA RAZREDNI STOPNJI
Avtorji:Šergan, Nataša (Avtor)
Cugmas, Zlatka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Misul, Bojan (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Sergan_Natasa_2009.pdf (899,19 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Pomnjenje je eden izmed procesov, ki ima pomemben vpliv pri izobraževanju učencev in njihovi uspešnosti, in to ne samo med šolanjem, ampak tudi v vsakdanjem življenju. V teoretičnem delu je opredeljen proces pomnjenja, ki je razdeljen na tri dele; v prvem delu je opisana začetna stopnja pomnjenja, tj. učenje, kjer so poleg teorij in oblik učenja navedene tudi najpomembnejše strategije. Učenju sledi uvrščanje naučenega v spominski sistem, kjer so opisane vrste in načini pomnjenja ter kako lahko pomnjenje tudi izboljšamo. Dodano je poglavje o pozabljanju in vlogi učitelja pri procesu pomnjenja. Namen diplomskega dela je proučevanje pomnjenja in priklica pojmov pri učencih na razredni stopnji osnovne šole, vpliva učitelja, načina predstavitve pojmov, vrstnega reda, čutov, čustev, asociacij, hkrati pa tudi starosti in spola. Raziskava je pokazala, da na pomnjenje pomembno vplivajo vrsta oziroma način predstavitve pojmov, saj so si učenci bolj zapomnili in lažje priklicali vizualne kot besedne pojme, vrstni red pojmov in starost učencev. Pomembna so čustva, čuti in asociacije, pa tudi sodelovalno učenje in nagnjenost k temu, da si zapomnimo stvari, ki izstopajo. Na pomnjenje pa nimata pomembnega vpliva učitelj in spol učencev.
Ključne besede:pomnjenje, učenje, spomin, pozabljanje, vrsta pojmov, učiteljev vpliv
Leto izida:2009
Založnik:[N. Šergan]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17142536 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:W2MYSKO0
Število ogledov:2492
Število prenosov:435
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MEMORISING VISUAL AND VOCABULARY INFORMATION AND THE INFLUENCE OF TEACHERS ON PUPILS DURING THE FIRST CYCLE LEVEL
Opis:Memorizing is one of the processes which have a strong impact on students’ education and their success, not only during the school period but also in everyday life. In the theoretical part, the process of memorizing is explained with a division into three parts; in the first part, the first stage of memorizing is described, i.e. learning, whereby not only the theories and ways of learning are presented, but also the most important strategies. Learning is followed by placing the learned knowledge in the memory system, whereby the methods and ways of memorizing are presented, and how we can improve our memorizing is described. A chapter concerning forgetfulness and the role of the teacher in the memorization process is added. The purpose of this diploma paper is to study the processes of memorizing and recalling the concepts of pupils at primary school stage, the teacher's influence, the ways of presenting the concepts, their sequence, the senses, emotions and associations, and also the age and gender. The research has shown that memorizing is strongly influenced by the method or the manner in which the concepts are presented, because students found it easier to memorize and recall the visual concepts than those that were written. In addition to this, memorizing depends upon the sequence of concepts and students’ age. Great significance can be ascribed to emotions, senses and associations, but also to cooperative learning and inclination to memorize things which draw our attention. However, the teacher and pupils’ gender exert no important influence upon memorizing.
Ključne besede:memorizing, learning, memory, forgetting, type of concepts, teacher’s influence


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici