| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:ZNANJE IN ODNOS DO VODE V ZAČETKU DRUGEGA TRILETJA OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:Žurga, Danica (Avtor)
Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Rajšp, Martina (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Zurga_Danica_2009.pdf (4,66 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Snov, po kateri se naš planet Zemlja tako razlikuje od drugih planetov, je voda. Voda pokriva večji del površine, zato se iz vesolja vidi kot modro-bela krogla. Bela je zaradi hlapov, modra pa prav zaradi vode. Seveda je od vode odvisno vse življenje (Seymour in Girardet, 1991). Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljena voda kot kemijski element, pojasnjene so njene lastnosti, nastanek tekočih voda in kroženje vode. Opozarjamo tudi na pomen vode, oskrbo z vodo in onesnaževanje vode. V nadaljevanju teoretičnega dela je podrobneje predstavljen pouk naravoslovja in tehnike v 4. in 5. razredu s stališča vode, prav tako pa so s stališča vode analizirani vsi učbeniški kompleti za pouk naravoslovja in tehnike v 4. in 5. razredu, ki jih je potrdil Strokovni svet Republike Slovenije za splošno izobraževanje. V empiričnem delu ugotavljamo, kakšno znanje imajo o vodi učenci 4. in 5. razreda ter kakšna je vloga staršev in šole pri oblikovanju učenčevega odnosa do vode. Ključne besede: voda, značilnosti vode, znanje o vodi, naravoslovje in tehnika, osnovna šola.
Ključne besede:Ključne besede: voda, značilnosti vode, znanje o vodi, naravoslovje in tehnika, osnovna šola.
Leto izida:2009
Založnik:[D. Žurga]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17099784 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LPFSRWFY
Število ogledov:2259
Število prenosov:230
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:KNOWLEDGE ABOUT AND ATTITUDE TOWARDS WATER IN THE BEGINNING OF THE SECOND TRIADE IN THE PRIMARY SCHOOL
Opis:Water is the substance which makes the Earth different from other planets. Since it covers the major part of its surface, the Earth is seen from space as a blue-white ball, white because of vapour, blue because of water itself. And of course, the existence of all beings is dependent on water (Seymour and Girardet, 1991). This diploma thesis consists of a theoretic and an empiric part. The first part presents water as a chemical element; it explains its characteristics, the existence of running waters and the circulation of water. The importance of water, water supply and its pollution are also emphasized. This is followed by a thorough research of subject of natural and technical science in the 4th and 5th grade and its relation to water; all textbook series for subject of natural and technical science in the 4th and 5th grade, which have been ratified by the Council of Republic of Slovenia for general education, are also analyzed in this respect. The empiric part presents the nature of knowledge about water in the 4th and 5th grade and the role of parents and school in forming of the pupil’s attitude towards water. Key words: water, characteristics of water, knowledge about water, natural science and technical science, primary school
Ključne besede:Key words: water, characteristics of water, knowledge about water, natural science and technical science, primary school


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici