| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UMETNIK POSTANE BLAGOVNA ZNAMKA
Avtorji:Hodošček, Maja (Avtor)
Zidar, Dušan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Hodoscek_Maja_2009.pdf (2,56 MB)
MD5: 21AEB2786F8255371C867345FA6525A4
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Predmet diplomske naloge je status umetnika v dobi agresivnega neoliberalnega sistema, ki si prilašča vsa družbena polja v zameno za finančne koristi in širjenju družbene moči, kakor tudi preučevanje elementov, ki odločilno vplivajo na sistem sodobne umetnosti in sodobnega umetnika. Konceptualna umetnost je poskušala izničiti fetišistično dimenzijo muzealske strukture 50-ih let, vendar je na koncu nehote prispevala k okrepitvi umetniškega sistema, saj je omogočila nov tip razstave, ki jih obvladuje kurator, za katerega je značilen izrazit avtorski pristop. Sodobni umetniki privzamejo dediščino konceptualne umetnosti, ideja je temeljni vzgib dela, vendar realizacija te ideja postaja vedno bolj spektakularna, determinirana z ogromnimi produkcijskimi stroški. Sodobni umetniki svoja dela producirajo v več nakladah, najemajo ogromne studie s številnimi zaposlenimi. Postavijo se v vlogo menedžerja, ki skrbi, da produkcija teče nemoteno in po točno določenih navodilih. Muzeji in galerije se od 90. let naprej korenito popularizirajo in širijo spekter svoje dejavnosti. Sodobna umetnost se razvija predvsem v mednarodnem kontekstu, njen razvoj je vedno bolj intenziven in vse prisoten. Sodobni umetniki se povezujejo z mednarodnimi korporacijami, za katere ustvarjajo vizualne podobe, industrijske izdelke. Narašča število bienalov, katerih namen je pridobitev čim večjega števila obiskovalcev. Sodobna umetnost se je znašla v globaliziranem svetu, ki omogoča izjemno hiter pretok informacij, mobiliziranost, ter skoraj neomenjen trg.
Ključne besede:konceptualna umetnost, postmodernizem, umetniški trg, prilaščanje moči, strategije promocije, tržne strategije.
Leto izida:2009
Založnik:[M. Hodošček]
Izvor:Maribor
UDK:73/76(043.2)
COBISS_ID:17163272 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:NM85XFJY
Število ogledov:2785
Število prenosov:376
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:AN ARTIST BECOMES A BRAND
Opis:The issue of this diploma work is the status of the artist in the age of aggressive neoliberal system which is usurping all the social fields in exchange for financial benefits and spreading the social power as well as the examination of elements which have a crucial influence on the system of the contemporary art and the contemporary artist. Conceptual art has tried to eliminate the fetishist dimension of museal structures of the fifties but finally it has unwillingly contributed to strenghtening the artistic system as it has enabled a new type of exhibitions which are controlled by a curator who gives a typical personal touch to the exhibition. Contemporary artists are taking over the heritage of the conceptual art; the idea is the essence of the work whereas the realization of it is getting more and more spectacular, determined by vast production expenses. Contemporary artists produce their artistic work in numerous editions, they hire enormous studios with numerous employees. They put themselves in the role of a manager who takes care of undisturbed production according to certain instructions. Museums and galleries have been popularized and widening the spectrum of their activities since the nineties. Contemporary art above all has developed in the international context, its development has become more intense and global. Contemporary artists have been getting in touch with multinational corporations and creating visual images and industrial products for them. The number of biennali has been rising and their aim is to acquire more and more visitors. Contemporary art has found its position in the globalized world which enables a fast flow of information, mobilization and an almost unlimited market.
Ključne besede:conceptual art, postmodernism, artistic market, usurping power, promotion strategies, market strategies


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici