| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:TRŽENJE KRUŠNIK IZDELKOV
Avtorji:ID Marjanović, Darja (Avtor)
ID Devetak, Gabrijel (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Marjanovic_Darja_2009.pdf (1,85 MB)
MD5: 2921C519FB332DD7C49C67CD57A8D57C
PID: 20.500.12556/dkum/0268bd7c-a572-44c1-822b-a9a9d796b20e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Diplomska naloga obravnava trženje ekoloških krušnih izdelkov v okviru podjetja Krejan-Levec d.o.o. V uvodu so predstavljene glavne značilnosti ekološke pridelave in predelave, problemsko stanje, metodologija in hipoteze, ki so osnova za tržno raziskavo. Teoretični del naloge vsebuje ključna področja marketinga, kjer se povezujejo teoretična izhodišča in praktični primeri. Poseben poudarek je na segmentiranju in pozicioniranji ter marketinškemu spletu. Praktični del vsebuje tržno raziskavo, s katero smo pridobili nekaj pomembnih povratnih informacij za nadaljnje delo in razvoj, odgovore na zastavljene hipoteze ter korelacijo. V zaključku smo nekaj besed namenili strategiji marketinga, poslovni odličnosti in zadovoljstvu kupcev.
Ključne besede:marketing, ekološki krušni izdelki, marketinški splet, kupci, strategija marketinga
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-11358 Novo okno
COBISS.SI-ID:6535187 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:CZRQNEFS
Datum objave v DKUM:26.10.2009
Število ogledov:2148
Število prenosov:345
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MARKETING OF ORGANIC BREAD PRODUCTS
Opis:The diploma work treats marketing of organic bread products in the company Krejan-Levec d.o.o. The introductory part deals with the main features of organic production, problem situation, methodology and hypothesis, which are the starting point for market research. The theoretical part of the work contains the key areas of marketing, theory and practical examples. Special emphasis is placed on segmentation, positioning and marketing mix. The practical part contains market research, we obtained some important feedback information for further work and development, answers to hypothesis and calculation of correlation. In conclusion we have dedicated a few words to marketing strategy, business excellence and customer satisfaction.
Ključne besede:marketing, organic bread products, marketing mix, customers, strategy of marketing


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici