| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Kognitivni vidik učnih težav pri jezikovnem pouku
Avtorji:ID Žavski Bahč, Mateja (Avtor)
ID Teržan-Kopecky, Karmen (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Zavski_Bahc_Mateja_i2009.pdf (1,31 MB)
MD5: F4B4B0A3C0911A45949C828194B31831
PID: 20.500.12556/dkum/437529b9-cc54-4288-88d9-fd4bc8336690
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Ključne besede:jezikovni pouk, nemščina, učne težave, kognitivno jezikoslovje, psiholingvistika, teorija naravnosti, model samoorganizacisjkih procesov, magistrska dela
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Žavski Bahč]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-11340 Novo okno
UDK:811.112.2'232:37(043.2)
COBISS.SI-ID:16989448 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EYTTCB8P
Datum objave v DKUM:14.08.2009
Število ogledov:4910
Število prenosov:398
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:language teaching, German language, learning difficulties, cognitive linguistics, psycholinguistics, naturalness theory, self-organisation process model, thesis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici