| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZVOJNO VODENJE PODJETJA GOLTE D.O.O.
Avtorji:Suzić, Andrejka (Avtor)
Štrukelj, Tjaša (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Suzic_Andrejka_2009.pdf (393,18 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Razvoj podjetja mora vedno potekati od ideje k uresničitvi. Z upravljalno-vodstvenega vidika mora potekati razvoj podjetja od vizije k politiki podjetja in nato k strategijam ter k taktičnim in operativnim ukrepom za uresničitev razvojnih nalog. Uresničevanje in razreševanje razvoja podjetja mora potekati na vseh ravneh upravljalno-vodstvenega procesa. Uspešno planiranje razvoja podjetja vpliva na njegov bodoči obstoj, kot tudi poslovanje podjetja. Uspešnost poslovanja pa je v veliki meri odvisna od pravilno izbrane in pravilno oblikovane vizije, politike in strategije podjetja. V diplomski nalogi smo predstavili razvoj obstoječega podjetja Golte d.o.o. predstavili smo njegovo vizijo, politiko podjetja in njegove strategije. Skozi teorijo smo pojasnili predvidene metode raziskovanja na ravni politike podjetja, kot na ravni strateškega managementa. Ugotovili smo trenutni položaj podjetja Golte d.o.o. ter planirali njegov razvoj. Predstavili smo dejavnost podjetja, ter njegovo organizacijsko, lastniško in kadrovsko, ter tehnično-tehnološko strukturo. Pri planiranju razvoja na ravni politike podjetja smo predstavili njegovo obstoječo politiko podjetja, njegove vrednote, določili prednosti ter slabosti in proučili okolje podjetja ter njegov vpliv na podjetje. Pri planiranju razvoja na ravni strateškega managementa smo predstavili programsko-tržna področja, iskanje strateških možnosti, predstavili strategije podjetja in strateške potenciale, ki so potrebni za realizacijo strategij. Zaključili smo s programiranjem razvoja.
Ključne besede:Ključne besede: razvoj, planiranje, vizija podjetja, politika podjetja, strateški managemnet, prednosti in slabosti podjetja, možnosti in nevarnosti podjetja.
Leto izida:2009
Založnik:[A. Suzić]
Izvor:Velenje
UDK:005.5
COBISS_ID:10017052 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:K0RYRP9S
Število ogledov:2367
Število prenosov:355
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DEVELOPMENT MANAGEMENT OF AN ENTERPRISE GOLTE D.O.O.
Opis:Development of the company must always go from idea to its realization. From managing-leading point of view the development must go from vision to companies policy, than to different strategies and also tactic and operative acts in order to accomplish development tasks. Realization and salvation of the companies development must be in course on all levels of managing-leading process. Successful planning of development has great influence on companies future exispence and also its managing. Successful managing in a great deal depends on right chosen and correctly formed vision, policy and strategies of the company. In a diploma we have presented the existing company Golte d.o.o. through out its development, we have presented its vision, companies policy and strategie. In a theory we have explained foreseen methods of research on companies policy level and also on strategic-management level. We have defined companies current position and have planned its development. Next we have presented companies activities and organization through organizing, ownership, cadre structure and technical-technological structure. At development planning on company policy level we have presented its policy values, set companies advantages and disadvantages. We have studied companies environment and its influence on our company. At development planning on a strategic management level we have presented companies programme-marketing sphere, its search for strategic possibilities. We have also presented companies strategies its strategical potential needed for strategy realization. We have concluded with programme of developement.
Ključne besede:Key Words: development, planning, vision, business policy, strategic management, advantages and disadvantages, opportunities and threats.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici