| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MIP DML D.O.O.
Avtorji:Flisar, Mateja (Avtor)
ZAVRŠNIK, BRUNO (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Flisar_Mateja_2009.pdf (1,91 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega od orodij, ki pridobivajo na pomenu pri trženjskem načrtovanju. Pospeševanje prodaje pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje porabniških trgov, trgovine in prodajnega osebja same organizacije. Načrtovanje pospeševanja prodaje zahteva opredelitev ciljev pospeševanja prodaje, izbor orodij, razvoj, vnaprejšnje preizkušnje in samo izvedbo programa pospeševanja prodaje in ovrednotenje rezultatov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljeno pospeševanje prodaje, njeni vzroki za nastanek, cilji ter prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo na tržišču. V praktičnem delu pa je prikazano pospeševanje prodaje v podjetju MIP DML d.o.o. MIP DML d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja s pospeševanjem izdelkov več blagovnih znamk, kar omogoča, da se pospeševalci prodaje tega podjetja dnevno srečujejo z vsemi mogočimi možnostmi na trgu. Cilj podjetja MIP DML je, da z lastno blagovno znamko ostanejo najpomembnejši slovenski proizvajalec v mesnopredelovalni industriji.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje Namen in cilji pospeševanja prodaje Prednosti in slabosti pospeševanja prodaje MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Blagovna znamka
Leto izida:2009
Založnik:[M. Flisar]
Izvor:Murska Sobota
UDK:658.8
COBISS_ID:10008092 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:1DRUQGPA
Število ogledov:2603
Število prenosov:405
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:SALES PROMOTION IN THE COMPANY MIP DML. D.O.O.
Opis:SUMMARY This diploma paper is intended for presenting the sales promotion as one of the tools that are gaining significance in market planning. Sales promotion covers a wide selection of short-term tools for stimulation of consumer markets, commerce, and sales staff within the organization itself. The planning of sales promotion covers defining the objectives of sales promotion and their development, the selection of necessary tools, pre-testing and implementing the sales promotion program itself, and evaluating the results. The theoretical part of the diploma paper describes the idea behind sales promotion, the reasons for its beginnings and its objectives, and also advantages and disadvantages which we are facing in the marketplace. The practical part shows the sales promotion in the company MIP DML d.o.o.. MIP DML d.o.o. is a company which deals with sales promotion of products from various trademarks. This allows the sales promoters of this company to be exposed to all possible options in the marketplace. The goal of MIP DML is to remain the most important Slovenian manufacturer in meat processing industry.
Ključne besede:KEY WORDS Sales promotion Purpose and objectives of sales promotion Advantages and disadvantages of sales promotion MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Trademark


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici