| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV PRODAJNEGA OSEBJA NA USPEŠNOST PODJETJA
Avtorji:Kocjančič, Andreja (Avtor)
Završnik, Bruno (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kocjancic_Andreja_2009.pdf (314,40 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Sodobna prodaja izhaja iz dejstva, da je njena uspešnost povezana predvsem z ustvarjanjem in ohranjanjem dolgoročnih, tesnih in medčloveških odnosov prodajalca s kupci. Bistvo prodaje je v tem, da je potrebno najprej pritegniti kupčevo pozornost, mu vzbuditi interes in željo po nakupu določenega izdelka, povzročiti odločitev o nakupu in ga prepričati, da se je odločil pravilno tudi po tem, ko je prodaja že sklenjena. Prodajalci so pomembni zato, ker je v veliki meri prav od njih odvisno, ali bo prodajno podjetje uspešno ali ne. Zato mora prodajno podjetje delati na tem, da si bo zagotovilo najbolj usposobljene prodajalce in da bo skrbelo tudi za nadaljnja usposabljanja svojega osebja. Najpomembnejše pri vsem tem pa je to, da prodajalec vzpostavi pravilen odnos s kupcem, da le-tega postavi v center dogajanja in se mu popolno posveti ter ga posluša s čim manj prekinitvami. Pridobiti mora čim več informacij, na podlagi katerih bo lahko kupcu pomagal pri odločitvi in uspešno zaključil prodajo. Doseči mora to, da bo kupec zapustil prodajalno zadovoljen in da se bo še kdaj vrnil. Ključni element je v uspešnem prodajnem podjetju prav prodajalec.
Ključne besede:medčloveški odnosi, prodaja, kupec, izdelek, nakup, prodajalec, uspešno prodajno podjetje, usposabljanje, zadovoljstvo kupca
Leto izida:2009
Založnik:[A. Kocjančič]
Izvor:Koper
UDK:658.8
COBISS_ID:10035996 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:D9FIYJRM
Število ogledov:1602
Število prenosov:259
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE INFLUENCE OF SELLERS ON THE PERFORMANCE OF A COMPANY
Opis:Contemporary sales stems from the fact that its performance is related to creating and sustaining long-term, close and interpersonal relationships between the seller and the customers. The essence of sales is that it is necessary first to attract the buyer's attention, to convey his interest and desire to purchase a given product, lead him to a decision on the purchase and convince him that he decided right after the sale has been concluded. Sellers are essential for the selling company to be succesful or not. Therefore the sales company has to work on ensuring itself the most qualified vendors and to take care about the further training of its personnel. The most important in all this is that the seller sets up a proper relationship with the customer, which is placed in the center of the attention, and that the seller listens with minimal interruptions. He should obtain as much information as possible on the basis of which he can help the customer in the decisions, and successfully complete the sale. He must achieve that the buyer leaves the store happy, and that he will ever come back. So the key element in a successful sales company is the seller.
Ključne besede:interpersonal relationships, sales, buyer, product, complete sale, Seller, succesful company, further training of personnel, happy buyer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici