Naslov: | GLASBENI VRTEC |
---|
Avtorji: | Ocepek, Maja (Avtor) Pesek, Albinca (Mentor) Več o mentorju...  |
---|
Datoteke: | UNI_Ocepek_Maja_2009.pdf (2,56 MB)
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo (m5) |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta |
---|
Opis: | V okviru prvega, teoretiÄnega dela diplomske naloge, smo pregledali možnost ustanovitve in delovanja zasebnih vrtcev, predvsem Waldorfskega in Montessori vrtca. V obeh primerih so jasno izpostavljeni cilji in vsebine, ki obravnavajo otroka kot celoto. Zasebni vrtci v kurikulumu za javne vrtce dodajo svoje obogatene programe. V nadaljevanju so prikazane stopnje na podroÄju telesnega, Äustvenega, intelektualnega razvoja in razvoja glasbenih sposobnosti.
V raziskovalnem delu so v aktivno iskanje mnenj o glasbenem vrtcu vkljuÄeni starÅ¡i predÅ¡olskih otrok. Z anketnim vpraÅ¡alnikom in z obdelavo dobljenih rezultatov lahko z zagotovostjo zatrdimo, da je glasbeni vrtec zanimiva in iskana alternativa javnih vrtcev.
V tretjem, praktiÄnem delu diplomske naloge je predstavljen primer dobre prakse - program glasbenega vrtca Direndaj. Popoldanska glasbena dejavnost v letnem obsegu 30 ur je dobro izhodiÅ¡Äe za nadgradnjo celodnevnega programa javnega vrtca ali zasebnega vrtca, saj so, sicer v manjÅ¡em obsegu, obogatene vsebine in cilji, kot jih zasledimo v prvem delu diplome v poglavju kurikuluma za javne vrtce. |
---|
Ključne besede: | Zasebni vrtci, obogateni programi, glasbene dejavnosti, glasbeni vrtec Direndaj. |
---|
Leto izida: | 2009 |
---|
Založnik: | [M. Ocepek] |
---|
Izvor: | Maribor |
---|
UDK: | 78(043.2) |
---|
COBISS_ID: | 16995336  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:ODYJV6IC |
---|
Število ogledov: | 4097 |
---|
Število prenosov: | 470 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |