| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MODALNI GLAGOLI CAN, COULD IN MUST V UČBENIKIH ZA OSNOVNO ŠOLO
Avtorji:Žvegla, Tea (Avtor)
JUTRONIĆ, DUNJA (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
KUKOVEC, MELITA (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Zvegla_Tea_2009.pdf (3,75 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomski nalogi sem opredelila modalne glagole, njihove funkcije ter tipe modalnosti. V prvem delu sem se osredotočila na vse modalne glagole, in sicer can, could, may, might, will, would, shall, should, must in ought to ali have to. Opisala sem naslednje tipe modalnosti: epistemično, deontično in dinamično modalnost. V nadaljevanju sem opredelila funkcije treh modalnih glagolov: can, could in must. Osredinila sem se na tri rabe modalnih glagolov can in could: izražanje sposobnosti, dovoljenja in možnosti, ter dve rabi modalnega glagola must: izražanje obveznosti in nujnosti. Na koncu teoretičnega dela sem navedla nekaj dejavnosti, ki so lahko učencem v pomoč pri razumevanju in utrjevanju treh modalnih glagolov. Prav tako sem proučila še značilnosti učnega načrta in učbenikov. V empiričnem delu sem analizirala modalne glagole can, could in must, ki se pojavljajo v trinajstih učbenikih in trinajstih delovnih zvezkih za sedmi, osmi in deveti razred osnovne šole v Sloveniji.
Ključne besede:modalni glagoli, tipi modalnosti, funkcije, osnovna šola, učbeniki, delovni zvezki.
Leto izida:2009
Založnik:[T. Žvegla]
Izvor:Maribor
UDK:821.111(043.2)
COBISS_ID:17174024 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HZ9EXQU3
Število ogledov:4023
Število prenosov:206
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:MODAL VERBS CAN, COULD AND MUST IN THE COURSEBOOKS FOR PRIMARY SCHOOL
Opis:In my diploma paper I research modal verbs, their functions and types of modality. In the first part I concentrated on all modal verbs, which are the following: can, could, may, might, will, would, shall, should, must and ought to or have to. I described the following types of modality: epistemic, deontic and dynamic modality. Then I narrowed my focus on the functions of three most common modal verbs: can, could and must. I defined three functions of can and could, which are ability, permission and possibility, and two functions of must: obligation and logical necessity. At the end of the theoretical part I described some activities, which can help learners to cope with those modal verbs and some characteristics of the curriculum, the syllabus and coursebooks. In the empirical part I analysed the use of modal verbs can, could and must in thirteen coursebooks and thirteen workbooks for the seventh, eighth and ninth grade of primary school in Slovenia.
Ključne besede:modal verbs, types of modality, functions, primary school, coursebooks, workbooks.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici