| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VEDENJE PORABNIKOV PRI NAKUPU OTROŠKIH IGRAČ
Avtorji:Gregorčič, Katja (Avtor)
Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Gregorcic_Katja_2009.pdf (722,93 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava vedenje otrok in staršev pri nakupu otroških igrač. Kot sem ugotovila, je otroški trg zelo razvit in oglaševalci skoraj vsak dan razvijajo nove metode, kako pritegniti otrokovo pozornost. Res je, da o nakupih otroških igrač odločajo starši, ki upoštevajo predvsem funkcionalnost igrače, a pri tem veliko vlogo igrajo tudi otroci in njihove želje. Oni so tisti, ki dajo pobudo, izberejo in povedo kaj jim je všeč. Presenetljivo je, da je raziskava pokazala, da starši ne zapravijo več denarja za nakup igrač kadar nakupujejo z otroki. Temu verjetno botruje tudi dejstvo, da imajo danes otroci že tako preveč igrač in se starši bolj zavestno odločijo kdaj in kakšno igračo kupiti. Poleg tega pa pomembno vlogo igra tudi cena, saj se staršem zdijo igrače predrage. Zelo pomembno vlogo pri nakupu igrač imata kakovost in varnost igrač. Starši se zavedajo in cenijo dobre igrače, vedno bolj pa so o tem tudi obveščeni.
Ključne besede:• otrok • starši • igrača • nakup • kupec • porabnik
Leto izida:2009
Založnik:[K. Gregorčič]
Izvor:Kamnik
UDK:658.8
COBISS_ID:10033692 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L7NP0IHG
Število ogledov:1951
Število prenosov:248
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONSUMER BEHAVIOR IN PROCESS OF BUYING TOYS
Opis:The diploma thesis is covering the behavior of children and parents at buying children toys. On the base of my thesis I have discovered that the children market is well developed and advertisers are developing new methods on daily basis how to draw the child's attention. It is true, that parents are deciding on the purchase of children toys, and above all they are taking in consideration the toys functionalism. But never the less, also children and their wishes are playing a major role. They are the ones who give the initiative, choose and tell what they like. The research also surprisingly demonstrates, that parents are not spending more funds on toys purchase when theirs children are with them. The probable cause for this is also the fact, that nowadays children own already too much toys and therefore parents more consciously decide when and what kind of toy to buy. Nevertheless the price plays an important role, as toys are perceived expensive by the parents. The quality and safety aspects of the toy are playing a very important role in the purchase of the toy. Parents are aware and appreciate good toys, not to mention that they are more and more informed about that too.
Ključne besede: child  parents  toy  purchase  customer  consumer


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici