| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:UČENCI TRETJEGA RAZREDA PO PREDHODNEM ZGLEDU PIŠEJO KRAJŠE PREPROSTO BESEDILO
Avtorji:Justin, Polona (Avtor)
Ropič, Marija (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Justin_Polona_2009.pdf (1,96 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Učiteljeva temeljna naloga v prvi triadi, pri pouku slovenskega jezika, je učence opismeniti. Prizadevajo si, da učenci čim bolje usvojijo bralno tehniko in da prebrano besedilo tudi razumejo. Prav tako pa je pomembna tudi učenčeva upovedovalna zmožnost. V svojem diplomskem delu sem poseben poudarek namenila razumevanju pri branju ter pisanju. Cilj moje raziskave je bil ugotoviti napredek v razumevanju prebranega besedila ter napredek v samostojnem pisanju krajšega besedila po predhodnem zgledu. V raziskavo sem vključila tretji razred. Uporabila sem eksperimentalno metodo. Med prvim in drugim preizkušanjem je minilo obdobje petih mesecev. Ugotovila sem, da so učenci napredovali pri razumevanju prebranega besedila, pri samostojnem pisanju krajšega besedila pa ne. V času, ki je pretekel, med prvim in drugim preizkušanjem, so učenci očitno pozabili, kaj vse mora opis živali vsebovati.
Ključne besede:Ključne besede: poslušanje, branje, pisanje, opismenjevanje, opis.
Leto izida:2009
Založnik:[P. Justin]
Izvor:Maribor
UDK:37(043.2)
COBISS_ID:17000456 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IFBQ1MMC
Število ogledov:2188
Število prenosov:216
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PUPILS OF THE THIRD GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL WRITE SHORT SIMPLE TEXT ACCORDING TO THE PREVIOUS EXAMPLE
Opis:The literation of the pupils is the main task of the teacher in the first triade of the Slovenian language classes. They must adopt to the technique of reading and comprehending the story. Also important is pupil's ability of retelling that story. In my diploma I emphasized the comprehension of reading a text and writing one. My aim was to determine the comprehension progress of the text being read in addition to being able to write an autonomous short one regarding the given example. The object of my research were pupils of the third grade. I applied the experimental method. There was a five-month gap between my first and second testing and a substantial progress at comprehending the text, but that did not apply to the ability of writing an autonomous one. The five – month gap was the key element, in between, the pupils obviously forgot the list of things needed to successfully describe an animal.
Ključne besede:Key words: listening, reading, writing, literacy, description.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici