| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:MODEL PREHODNOSTI ŠTUDENTOV KLASIČNEGA IN E-ŠTUDIJA
Avtorji:Gortan, Alenka (Avtor)
Jereb, Eva (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gortan_Alenka_2009.pdf (953,82 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo (m2)
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Naloga obravnava dejavnike, ki študij pospešuejo, ter tiste, ki študij zavirajo. Ugotavlja, kako pozitivno vplivati na potek učnega procesa, kako zmanjšati število neuspešnih posameznikov in ponuja model prehodnosti.
Ključne besede:model prehodnosti, dejavniki prehodnosti, vseživljenjsko izobraževanje, izobraževanje odrasle populacije
Leto izida:2009
Izvor:Maribor
COBISS_ID:6462483 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SDTPUEQE
Število ogledov:2046
Število prenosov:161
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE STUDY PROGRESS MODEL OF CLASSIC AND E-STUDENTS
Opis:The sutdy exposes factors that have positive effect on study progress as well as those factors that inhibit the study progress. It points out how we can affect the study progress in a positive way and how to reduce the number of drop outs from study.
Ključne besede:Study progress, factors of study progress, life long learning, educating grown up population


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici