SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:RAZLIKA V MOTORIČNIH SPOSOBNOSTIH OTROK PRVEGA RAZREDA OSNOVNE ŠOLE, KI SO OBISKOVALI VRTEC IN OTROK, KI VRTCA NISO OBISKOVALI
Avtorji:Lah, Karin (Avtor)
MUHIČ, MIRAN (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Lah_Karin_2009.pdf (451,78 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu smo na podlagi rezultatov testiranja motoričnih sposobnosti želeli ugotoviti, ali obstajajo razlike v motoričnih sposobnostih med otroki, ki so obiskovali vrtec, in otroki, ki vrtca niso obiskovali. V teoretičnem delu je predstavljen gibalni razvoj otroka ter vpliv staršev, okolja in vrtca na razvoj motoričnih sposobnosti. Za pridobivanje rezultatov smo uporabili osem motoričnih testov, s katerimi smo ugotavljali razvitost sposobnosti ravnotežja, koordinacije, eksplozivne moči in vzdržljivostne moči. Na podlagi dobljeni rezultatov ugotavljamo, da med dečki in deklicami ni bistvenih razlik v motoričnih sposobnostih. Ugotavljamo tudi, da imajo otroci prvih razredov osnovne šole, ki so obiskovali vrtec, boljše razvito ravnotežje. V ostalih izmerjenih motoričnih sposobnostih nismo zaznali bistvene razlike med otroki, ki so obiskovali vrtec in otroki, ki vrtca niso obiskovali.
Ključne besede:gibalni razvoj, motorične sposobnosti, predšolski otrok, gibalnošportne dejavnosti, motorični testi.
Leto izida:2009
Založnik:[K. Lah]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS_ID:16986888 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:2824
Število prenosov:629
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE DIFFERENCE IN MOVEMENT ABILITIES OF FIRST GRADE STUDENTS ATTENDING KINDERGARTEN AND FIRST GRADE STUDENTS NOT ATTENDING KINDERGARTEN
Opis:For this diploma paper we tried to find out whether there are any differences in movement abilities of children visiting kindergarten and of children not visiting kindergarten. The movement development of a child and the influence of parents, environment and kindergarten on the development of the movement abilities is presented in the theoretical part. We used eight movement tests, with which we tried to determine the development of balance, coordination, explosive power and endurance power, for gaining these results. Based on these results we can establish that there are no major differences among boys and girls in movement abilities. We also established that first year students in primary school visiting kindergarten have better developed balance. In other measured abilities we did not find any important differences among children visiting kindergarten and children not visiting kindergarten.
Ključne besede:movement development, movement abilities, pre-school child, movement-sport activities, movement tests.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici