SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:NALOGE SPREMLJEVALCA/-KE GIBALNO OVIRANEGA OTROKA V VRTCU
Avtorji:Rakovnik, Katja (Avtor)
SCHMIDT, MAJDA (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Rakovnik_Katja_2009.pdf (1,69 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu je predstavljena empirična raziskava, ki je bila opravljena v integriranih predšolskih oddelkih, v katere so vključeni otroci z gibalno oviranostjo.Njen osnovni namen je predstaviti delo spremljevalca gibalno oviranega otroka, njegove zadolžitve in dolžnosti. Zanimalo me je, ali spremljevalci sami odgovarjajo za gibalno oviranega otroka in ali se tudi ostali člani oddelka zavedajo, da je otrok del skupine in ni vključen v skupino skupaj s spremljevalcem, in tako ločen od nje. V raziskovalni vzorec je zajetih 19 spremljevalcev gibalno oviranih otrok v vrtcu iz različnih krajev Slovenije. Anketni vprašalnik, ki sem ga uporabila, je sestavljen iz vprašanj odprtega in zaprtega tipa.Podatki, ki so pridobljeni z vprašanji zaprtega tipa, so obdelani kvantitativno na deskriptivnem nivoju. Kvalitativno pa so obdelani odgovori na odprta vprašanja. Spremljevalci gibalno oviranih otrok se svojih del in nalog dobro zavedajo tako takrat, ko otrok je v vrtcu, kot takrat, ko ga ni. Drugače pa je ponekod z ostalimi člani tima v oddelku ali v vrtcu, ki se mogoče ne zavedajo polnega pomena besede inkluzija, oz. ne vedo , kako otroka s posebnimi potrebami vključiti v enakovreden proces dela ter sodelovanje.
Ključne besede:Spremljevalec gibalno oviranega otroka, otroci s posebnimi potrebami, gibalno oviran otrok, integracija/inkluzija, vrtec, predšolska vzgoja, individualizirani program, strokovni tim, prilagoditve
Leto izida:2009
Založnik:[K. Rakovnik]
Izvor:Maribor
UDK:373.2(043.2)
COBISS_ID:16978952 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:8341
Število prenosov:1741
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Duties of assistant of a physically impaired child
Opis:The diploma work introduces an empirical research in the field of integration, which includes physically impaired children. Its main purpose is to present the work of the persons assisting physically impaired children, their responsibilities and their duties. I focused on whether the assisting person is responsible for the impaired child and whether other group members see the impaired child as part of the group, so that the child is included in the group and not separated from it through his/her assistant. 19 preschool assistant of physically impaired children from different Slovenian cities were included in the research. According to the results, the assistants of physically impaired children are well aware of their duties and responsibilities at all times, regardless if their child is present in preschool or not. However, other preschool team members are not entirely aware of the term inclusion and do not know how to include a physically impaired child into the process of work as an equal co-operative member.
Ključne besede:Assistant of physically impaired child, children with special needs, physically impaired child, integration/inclusion, kindergarden, preschool education, individualized programme, team of experts, adaptations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici